ענפי הנדל"ן להם כבר כתבתי תוכן
(רשימה חלקית בלבד)
המתווכים
חני זיו עורכת דין מקרקעין
רימון שירותי הנדסה ובדק בית
איציק סימון הסוכנות המובילה לביטוחי בניה
אדלר איטום ושיקום מבנים
אמריקה ישראל – השקעות נדל"ן בחו"ל
ארוקוקו מעצבות פנים
הבית למשכנתאות
ואחרון חביב, אם כי יש עוד מתווכים, מעצבי פנים, עורכי דין מקרקעין שהזמינו ממני כתיבת תוכן, הוא ברק בר לב מתווך נדל"ן שנתן לי יד חופשית לכתוב וזו התוצאה – תוכן שמציג את ברק ואת דרך הפעולה של כאילו הוא מרואיין ע"י עיתונאי: הנה הראיון…
ויש עוד כמה יכולות שרצוי שכותב התוכן יהיה מצוייד בהן
לדעת "לדבר" עם הגולש במילים כתובות
למרות הנטייה לחשוב שהגולש קצר רוח, הוא עדיין יצור אנושי שמופעל ע"י פריטה על מיתרי רגש. ככזה הוא זקוק ליחס, פרגון, הבנה, קירבה, הזדהות עם מצב… בעצם כל מה שגורם לבני אדם להיפתח אל מי שמדבר איתם, וזה אחד מתפקידיו המרכזיים של כותב תוכן.
לזכור להיות רלוונטי לחיפוש
לדעת "לדבר" זה חשוב ויפה אבל צריך לזכור גם לדבר לעניין. הגולש חיפש תוכן/מידע/סיפוק לצורך והוא מצפה לקבל מענה לחיפוש שלו. כותב התוכן צריך לדעת לשלב את יכולת הדיבור עם הרלוונטיות של הכתוב לחיפוש.
לזכור שגם גוגל מעורבב בתוכן
אולי לא ידעת אבל את התוכן הכתוב קוראים שניים – הגולש וגוגל. האחד מחפש מידע השני מחפש להבין איך הגולש קורא. התנהגות הגולש באתר שלך היא אחד האינדיקטורים המרכזיים שמסייעים לגוגל להחליט אם לקדם את התוכן/אתר שלך (אורגנית כמובן) או לא. ככל שזמן הקריאה של הגולש יתארך, כך גוגל מבין שהתוכן רלוונטי, מעניין, עונה לצורך ולכן הוא ראוי קידום. אבל יש לגוגל דרישות איך לכתוב ואיך להציג את הטקסט וכותב התוכן צריך לדעת אותן ולמלא אחריהן. אחרת…
איך כל האמור עד כה משתלב עם כתיבת תוכן לאתרי נדל"ן? אשמח להסביר