כתיבת תוכן לקידום אתרים.
כמה שיותר מאמרים יותר קידום לאתר שלך

מי לא רוצה למצוא חן בעיני גוגל? אבל, גוגל הוא גולם ומה ש"עושה לו את זה" וגורם לו לבצע קידום אורגני לאתר שלך הוא תוכן איכותי. מכאן החשיבות הרבה של כתיבת מאמרים לקידום אתרים. אבל... יש לו, לגוגל, תנאים ודרישות:

כדי שכתיבת מאמרים אכן תתרום לקידום האורגני, בראש וראשונה על התוכן לספק לגולש מידע רלוונטי לחיפוש. אתר שתכניו לא עונים לחיפוש ידרוך במקום ואף עלול לזכות "הורדה בדרגה" למיקום נמוך. רלוונטיות התוכן לחיפוש הגולש היא אכן תנאי ראשון אך לא היחיד.

​תוכן איכותי לקידום אתרים - מכאן לעניין איכות כתיבת התוכן

בעצם, השאלה האמיתית היא איך גוגל יודע שמדובר בתוכן איכותי? והתשובה פשוטה. גוגל עוקב אחרי כל מה שקורה ברשת וזה כולל את האתר שלך  24/7/365. הכל נספר, נמדד ומתועד. גם הפעולות שלך באתר וגם תנועת הגולשים באתר שמעידה על מידת הרלוונטיות ואיכות כתיבת התוכן. וזה עובד כך: 
  • ככל שיותר גולשים שנכנסים לאתר יוצאים ממנו תוך שניות ספורות זהו איתות לגוגל שהאתר 'אינו מספק את הסחורה'. מבחינת גוגל האתר והתוכן בו 'סובלים' מחוסר רלוונטיות לחיפושי הגולשים ואין סיבה להעניק קידום.  
  • ככל שהגולש שוהה יותר זמן בדף התוכן כך גוגל מבין שהגולש מצא את שחיפש והצגת הדברים מרתקת ועושה לקורא 'חיים קלים'. כולנו יודעים עד כמה אנשים לא אוהבים לקרוא טקסטים. (עוד נקודת זכות בקידום) 
  • אם הגולש המשיך לקרוא עוד דפים מעבר לדף התוכן אליו נכנס בתחילה, זהו סימן שהאתר מעניין, רלוונטי, מספק את הצורך של הגולש. מסוג האתרים שגוגל רוצה לקדם במעלה מנוע החיפוש. 
  • אם בתום קריאת התוכן הגולש ביצע פעולה – השאיר פרטים או יצר קשר – סימן שהמעגל מושלם, זהו אתר המכיל תוכן מעולה והרי לך עוד דלק עם אוקטן גבוה לקידום האתר.
ועכשיו לעניין כמות התכנים
מאחר ולאיכות התוכן השפעה משמעותית על הקידום האורגני של האתר, כל שנותר הוא, להביא כמה שיותר גולשים כדי שיהיו לגוגל כמה שיותר איתותים שמדובר באתר שמתהדר בכתיבת תוכן איכותית, כפי שהוא אוהב ורוצה. כמות התכנים לא נועדה להעשיר את כיסו של כותב התוכן שלך אלא להניע את התנועה בקופה הרושמת בעסק שלך. איך מביאים גולשים? הנה:
איך מביאים גולשים לאתר?

הגולשים מחפשים אותך בכל מיני אופנים וביטויים – ובשפה המקצועית – מילות מפתח. האחד חיפש כותב תוכן לאתר שלו על ידי ביטוי החיפוש "כתיבת מאמרים לקידום אתרים", אחר חיפש ע"י הביטוי "כתיבת SEO", השלישי כתב במנוע החיפוש "קידום אורגני" והרביעי "קידום בגוגל". בפועל – כולם התכוונו לאותו שירות ולאותו ספק שירותי תוכן. 
אבל… אם יהיה לי באתר רק מאמר אחד שמילת המפתח הראשית בו היא אחת מארבע הדוגמאות שמניתי, סביר להניח שאפספס את שלושת הגולשים האחרים שנשלחו לאתרים של המתחרים בהם יש מאמרים או עמודי תוכן שמילת המפתח היא הנושא הראשי. מכאן, ככל שיהיו באתר יותר תכנים, כל אחד רלוונטי למילת מפתח ראשית אחת, כך יגיעו לאתר יותר גולשים שיקבלו מענה רלוונטי לחיפוש שלהם, יבלו יותר זמן באתר, ינועו מעמוד לעמוד, יצרו קשר, ישאירו פרטים או אפילו יבצעו רכישה און-ליין ובשורה התחתונה:

יותר מאמרים לקידום אתרים
hez
יותר גולשים מעודדי קידום
hez
מיקום גבוה יותר בגוגל
hez
שחושף את האתר ליותר גולשים
hez
שקוראים יותר תכנים
hez
שתורמים לקידום האורגני... וחוזר חלילה.
אגב, יש לי עוד טיפ או שניים שיוסיפו עוד דלק למנוע הקידום של האתר מעבר ל'רק' כתיבת מאמרים לקידום אתרים. שנדבר?
3.5/5 (2 Reviews)