כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט זה כמו
לתדלק את האתר באוקטן קידום גבוה

הזדמנויות צריך לדעת לנצל. כבר יש לך אתר? חלק מדפי התוכן באתר התקדמו אורגנית במנוע החיפוש? מעולה! שאפו!! סחתיין!!! אבל... מסתבר שרבים מאבדים את המומנטום מאחר והם אינם ממשיכים לעבות את האתר בכתיבת מאמרים ותוכן שיווקי שעונה לחיפושי עוד גולשים, וחבל!
sop-resize-400-dreamstime_s_17489983

איך אמרנו? הזדמנויות צריך לנצל? הנה ה"הזדמנויות" שכתיבת תוכן לאתרים מעמידה בפניך ואשר כדאי לך לנצל בין אם מדובר באתר ותיק ובין אם באתר "צעיר":

"לא עוצרים סוסים מנצחים!"

מוסיפים עוד סוסים כאלה. הרי כבר ברור שבתחום של כתיבת תוכן לאתר האינטרנט שלך היא הגורם המרכזי הן לשכנוע גולשים לקנות ממך שירותים ומוצרים והן למטרות קידום אורגני. אם כך, ההיגיון אומר שככל שיהיו לאתר יותר תכנים כך גדלים סיכוייך לעלות בתוצאות מנוע החיפוש ולקדם פעילות עסקית. 

גם המתחרים שלך יודעים את הכלל הזה וגם הם ממשיכים להוסיף לאתרים שלהם עוד ועוד תכנים. לכן, גם אם הגעת למקומות גבוהים במנוע החיפוש (אולי אפילו למקום הראשון והנכסף), לא לעצור את כתיבת התוכן באתר. רבים נחו על זרי הדפנה, ובוקר בהיר אחד גילו שהאתר ירד מהמיקום הגבוה במנוע תוצאות החיפוש. לא חבל? 

כשאני מדבר על הוספה מתמדת של מאמרים, אני מתכוון למאמרים בעלי תוכן שיווקי אפקטיבי שנשען על לימוד העסק, השוק, המתחרים והכרת ה-DNA הצרכני של הגולשים, כמו גם, הדרישות המשתנות של גוגל בדבר כתיבת תוכן לאתרים. מדוע לא כל תוכן בכל מחיר? הנה:…

כתיבת תוכן לאתר אינטרנט - כתיבת מאמרים יכולה לעבוד כבומרנג

חיפוש מהיר בגוגל בעזרת מילת המפתח כתיבת תוכן לאתרים כמו גם כתיבת תוכן שיווקי תציג בפניך מבחר כותבים בקשת רחבה של מחירים, ובהם, עלויות של כמה עשרות שקלים לכתיבת תוכן.

במרביתם אלה הם "בתי חרושת" לייצור תוכן בשיטת הסרט הנע. מסוג התכנים שלא רק שאינם מגרים את הגולש לקרוא, אלא אף מעודדים אותו להמשיך ולחפש תוכן ראוי באתרים אחרים.

כך, ככל שיותר גולשים יצאו מהאתר באותה מהירות שהם נכנסו – הם בעצם מאותתים לגוגל שכתיבת התוכן כאן אינה רלוונטית לחיפוש (בשפה המקצועית קוראים לזה אחוז נטישה – BOUNCE-RATE). אחוז נטישה גבוה יכול להביא את גוגל להוריד את האתר במורד תוצאות החיפוש.
 
כתיבת תוכן לחברות ביטוח, כתיבת תוכן לסוכני ביטוח

היית מעמיד מתאגרף במשקל כבד למול מתחרה במשקל קל?
כתיבת תוכן לאתרים "צעירים"

פשוט לא כוחות. ומה לזה ולעניין כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט? אתר 'צעיר' לטובת העניין הוא אתר שלא מזמן עלה לרשת או אתרים בעלי מעט עמודי תוכן – 5…10… 12 תכנים. לעומתם, יש ברשת אתרים ותיקים, מאותה קטגוריה עסקית, או אתרים 'כבדים' שמכילים 40…50… 60… תכנים ויותר. נו, אין בכלל שאלה בעניין סיכויו של האתר הצעיר להתקדם ולעקוף את המתחרים. 

כן, אני יודע, כל התקציב להקמת האתר וכתיבת מאמרים ותכנים כבר נוצל עד תום. מה עושים? מוסיפים בכל חודש 2-3 תכנים לאתר על פי חקר מילות מפתח ועדיף על פי מפת תכנים שמקורה באפיון אתר מקצועי. 

משול הדבר להשקעה בשיווק ב"תשלומים". האתר מתרחב ומתחיל לצבור עוצמה וכוח להתמודדות עם המתחרים, וגוגל… ככל שהוא רואה יותר תכנים, שינויים, ותוספות כך הוא מבין שהאתר שלך מתעדכן באופן קבוע, מתאים את עצמו לחיפושי גולשים ובהתאם מתדלק את האתר באוקטן קידום גבוה. 

לכל המשימות האלה ועוד, אני כאן
  • כתיבת תוכן לאתרים למטרות קידום אתרים אורגני 
  • כתיבת תוכן שיווקי שמביאה אליך יותר גולשים
  • כתיבה שיווקית לשדרוג תכנים קיימים והתאמתם לדרישות המשתנות של גוגל 
2/5 (1 Review)