כתיבת תוכן לאתרים בהקמה.
יותר תכנים = יותר גולשים, מכירות וקידום

אלה הם היתרונות הגדולים והחשובים ביותר של כתיבת תוכן לאתרים, במיוחד כשמדובר באתרים בהקמה. זהו כלל ברזל: ככל שיהיו באתר יותר דפי תוכן שיווקי כך יגיעו אליו יותר גולשים, יתבצעו יותר עסקאות והאתר יקודם במעלה מנוע החיפוש למקומות גבוהים יותר. אבל… וזהו אבל גדול אך חשוב מאין כמותו במיוחד כשמדובר באתר 'טירון' ברשת.

נפתח בשלושה נתונים שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך:

  • מי שלא שם לא קיים – בכל דקה עולים לרשת האינטרנט מאות אתרים חדשים. סימן מובהק שזו זירת המסחר ה"לוהטת", כך שעשית צעד נכון בהחלטתך לבנות אתר.
  • כמה שיותר גבוה – 98% מפעילות המסחר נופלת בחלקם של  האתרים בעמוד הראשון בתוצאות מנוע החיפוש – כלומר: המטרה המתבקשת היא להגיע לעמוד הראשון בגוגל.
  • כבר יש לך יתרון – רק ל-1/3 מבעלי העסקים בישראל יש אתר אינטרנט. כלומר, סטטיסטית, מתוך
    כל שלושה מתחרים ישירים, לפחות על שניים כבר יש לך יתרון עצום. ואת היתרון הזה אני מציע למנף כך:
shutterstock_745128208

קלפים על השולחן? ​

השקת האתר כמוה כהשתתפות הראשונה שלך במירוץ מכוניות מקצועי. המנוסים, הותיקים וה"משופשפים" בתחום ממוקמים בראש, הם הראשונים לזנק, הם גם ימשיכו כנראה להוביל את הטור. אבל… המקומות הראשונים לא רשומים על שמם בטאבו וכבר ביצענו כמה עקיפות מעניינות ומפתיעות.

מכאן אפשר רק לעלות:

התוכן הוא המלך! הצהרה שגוגל חוזר עליה השכם והערב. ברור אם כך שככל שהאתר שלך יכיל יותר תוכן שיווקי כך הסיכוי לעקוף מתחרים גדל משמעותית. כן, אני יודע, במרבית המקרים התקציב לא מרשה לפתוח אתר חדש עם עשרות תכנים. לא חייבים תקציב מיוחד. אפשר לפעול בשלושה שלבים ולהשיג יופי של תוצאות:
  1. לפני שניגשים לכתיבת תוכן לאתר מבצעים חקר מילות מפתח מעמיק כדי להבין באיזה ביטויי חיפוש הגולשים מחפשים את המוצר/שירות שבית העסק שלך מציע. כך נדע  לכתוב תוכן שיווקי רלוונטי ומדוייק לחיפוש הגולשים (רלוונטיות התוכן היא עניין קריטי – למכירות ולקידום)
  2. להעלות את האתר לאוויר עם כמות התכנים שמרשה לך התקציב, אבל כל תוכן כתוב בונבון ע"י כותב תוכן מנוסה ומבין עניין מבין עניין: בתחום השיווקי, בהכרת ה-DNA הצרכני של הגולשים, ולא פחות חשוב, לכתוב עפ"י כללי 'עשה' ו'אל תעשה' של גוגל.
  3. ואז, על פי חקר מילות המפתח נמשיך מידי חודש לעבות את האתר בעוד 2-3 תכנים ככל שתקציב השיווק/פרסום מאפשר. כך למשל אפשר לבחור 2-3 מילות מפתח ראשיות ולהתמקד בחודשיים הראשונים בכתיבת תוכן שיווקי וכתיבת מאמרים רק בנושאים אלה ולהרוויח בהם קידום מהיר.
sop-resize-200-shutterstock_23288239

אגב, יש לי עוד טיפ או שניים שיוסיפו דלק למנוע הקידום
של האתר ולתוצאות העסקיות שהוא יביא, רוצה לשמוע?

0/5 (0 Reviews)