כתיבת תוכן שמייצרת בידול בינך לבין המתחרים שלך

כתיבת תוכן
הגיע הזמן לפתור את הפרדוקס הגדול של כתיבת התוכן בכלל וכתיבת תוכן לאתרים בפרט. מצד אחד כולם אומרים, וגוגל בראש: "התוכן הוא המלך". מצד שני, כולם מעידים: "גולשים לא באמת קוראים טקסטים…" או "למי יש זמן לקרוא תוכן?…". היופי הוא שניתן לנצל את הפרדוקס הזה ולהביא ליתרון שיווקי כפול – בידול וקידום. אמחיש לך את זה הלכה למעשה. הנה:

אבל קודם לכתיבת תכנים, אנחנו חייבים להסכים על שלוש הנקודות הבאות:

דקה, פחות מדקה אפילו, לפני שנגיע לכתיבת תוכן לאתר שלך, חשוב לי להבין שיש בינינו הסכמה בשלוש הנקודות הבאות: 

האחת – חשוב לך להתקדם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. 

השנייה – היית רוצה להפוך יותר גולשים ללקוחות. 

השלישית – לתפיסתך יצירת תקשורת אישית עם לקוחות מקדמת מכירות.

מימין גוגל, משמאל הגולש ובאמצע: כתיבת התוכן!

אף אחד מאיתנו – כותבי תוכן לאתרים, הבונים ומקדמי האתרים – לא יעז להמרות את פיו של גוגל. גוגל חוזר ואומר שהתוכן הוא המלך כי הוא רואה בתוכן את ערוץ התקשורת הישירה שלך עם הגולשים. ומכיוון שכך, צריך להתמקד בצד השני של המשוואה. כתיבת תוכן שגורמת לגולשים כן לקרוא טקסטים. משוואה פשוטה, נכון? ועדיין…

ועדיין, נדמה כאילו מרבית האתרים דומים. לא בפן העיצובי אלא בכתיבת התוכן

נעשה תרגיל פשוט. נכתוב בגוגל מנעולן. קטגוריה מאד פעילה, התחרות גבוהה, ולמרות זאת, בבחינת האתרים בעמוד הראשון (תוצאות אורגניות) כולם דומים בתוכן. אמרתי דומים? זו היתה הגדרה מרוככת יותר למילה כמעט זהים. אני מזמין אותך לבחון בעצמך. גם אני בדקתי. בקפדנות. ואינני מבין איזו סיבה יש לגולש להעדיף אחד על פני השני. כולם זמינים 24/7, כולם מגיעים תוך חצי שעה, כולם מתהדרים באישור משטרה. כולם משתמשים באותן מילות מפתח וכותבים את אותם תכנים. אבל באף אחד מהם…

באף אחד מאתרי המנעולנים לא ראיתי כתיבת תוכן שמדברת עם הגולש

סיכמנו שתקשורת אישית חיובית מייצרת מכירות, נכון? וגם הבנו שגוגל רואה בתוכן את ערוץ התקשורת עם הגולשים. אז מדוע אף כותב תוכן לא פנה אל הגולש ודיבר איתו או לפחות הזדהה עם המצוקה שלו? 

הרי הוא תקוע ללא יכולת להיכנס הביתה או מחוץ לרכב. לפני ההצהרות השיווקיות הבומבסטיות הוא זקוק למילה תומכת, להבנה למצבו. לחוט תקשורת אנושי שמדבר איתו ואליו ועל הצרה אליה נקלע ורק אחר כך על פתרונה. יהיה העולם דיגיטלי ככל שיהיה הצורך ב"חבר לצרה" עדיין טבוע ב-DNA האנושי.

כשהקטגוריה מתאפיינת בדמיון תכונות/יתרונות/חוזקות בין המתחרים הבידול נמצא בסגנון הכתיבה וצורת הפנייה אל הגולש. אפרופו כתיבת תוכן לאתרים שמדברת עם הגולש…

שמת לב שזה מה שכתיבת התוכן שלי עושה איתך כבר מהמילה הראשונה?

אנחנו מדברים, אני שואל שאלות, מגיב לתשובותיך, מדבר איתך ו… הכל כתוב ביוניסקס – טקטיקת כתיבה שגורמת לגבר או אשה לקרוא את התוכן הכתוב כאילו אני מזהה את מינם. פיסקת הפתיחה בראש הטקסט הבטיחה לך כך:

"ואני אמחיש לך את זה הלכה למעשה". ובכן, הגעת עד לכאן בקריאה. יש המחשה טובה מזאת? 

עד לכאן קראת כ-450 מילים. בזמן זה משהו כמו 3-4 דקות ולכן תודה לך על תרומתך לקידום האורגני שלי. ועכשיו, רוצה לנצל את כתיבת התוכן שלי למטרות עליהן הסכמנו בראש המאמר? אני מזמין אותך ליצור איתי קשר.

0/5 (0 Reviews)