כתיבת תוכן לרופאי שיניים

כתיבת תוכן לרופאי שיניים

כתיבת תוכן לרופאי שיניים. תוכן איכותי

מניע גולשים לבחור בך על פני המתחרים.

כתיבת תוכן לרופאי שיניים שונה מכתיבת תוכן לקטגוריות רבות אחרות מאחר וכאן הפן רגשי של הגולש הוא פקטור מרכזי בקבלת החלטות. זה הפחד הכללי מטיפול שיניים, חוסר היכרות או התנסות מוקדמת עם הרופא המטפל, עלויות ותמיד מנקר החשש מפני הכאב. מכאן נולד הצורך בכותב תוכן מנוסה הן בכתיבת תוכן שיווקי והן בכתיבת תוכן לרופאי שיניים.

הכי טוב הוא למצוא כותב תוכן שעסק ברפואת שיניים. למיטב ידיעתי אין כאלה. לכן, טבעי שהחיפוש יתמקד באיתור כותב שצבר קילומטרז' בכתיבת תוכן לרופאי שיניים. התוצאות יניבו שתי קבוצות של כותבי תוכן:

הקבוצה הגדולה

אלה שטרם צברו מספיק ניסיון בכתיבת תוכן שיודע לפרוט על מיתרי השכנוע של הגולש רגשיים ורציונליים כאחד – או טרם התנסו די הצורך בכתיבת תוכן לרופאי שיניים. כדי לגשר על הפער, כותבי תוכן אלה ישענו על חומרי הגלם שיתקבלו ממך ו/או יעשו בעצמם חיפוש לימוד בגוגל. אכן, כך נכון לעשות בכל מקרה, אבל לך חשוב למצוא כותב שניסיונו ייתן לך את הערך המוסף הנדרש.

הקבוצה המצומצמת

מאד מצומצמת. אני מכיר את כל הנמנים על קבוצה זו. כותבי תוכן מעולים, מנוסים המתורגלים בקשת רחבה של טקטיקות "דיבור עם הגולש" ובעלי ידע רב בכל הקשור לכללי "עשה "ו"אל תעשה" של גוגל ואשר יש להם השפעה ישירה על הקידום האורגני של האתר שלך. במלוא הצניעות אני מרים את היד ואומר: "אני שייך לקבוצת כותבי תוכן אלה".

דוגמאות יעזרו לך לקבל

החלטה? בבקשה:

בוודאי השמות הבאים מוכרים לך: דר אבניאלי מתל אביב, דנטל סנטר ברמת השרון, שביט מרפאות שיניים ועוד. כבר התנסיתי לא פעם בכתיבת תכנים שעונים לחיפושי גולשים כמו: השתלת שיניים, שתלים ביום אחד, טיפול שיניים ללא חרדות, טיפולי שיניים בהרדמה מלאה… ועוד.

זאת ועוד, אני לא מתחיל כתיבה מבלי: להיפגש איתך, לראיין, לחקור, לבדוק מה עושים המתחרים, לזקק את המסרים החשובים, לתעדף אותם, לתרגמם לתועלות… בעצם, כל מה שדרוש כדי לחדד את העיפרון ולהתמקד ב-USP שלך המייחד והמבדל בינך לבין קולגות.

2/5 (1 Review)