כתיבת תוכן לעורכי דין

כתיבת תוכן לעורכי דין

כתיבת תוכן לעורכי דין. איך בוחרים את כותב התוכן המתאים ביותר?

ניסיון… ניסיון… ועוד ניסיון!!! זה המשפיע המרכזי כשהמשימה היא כתיבת תוכן לעורכי דין. ואני מתכוון לניסיון כפול: הן בכתיבת תוכן לאתרים באשר הם שתמיד תורם את חלקו לאיכות הכתיבה, והן לניסיון בכתיבת תוכן לעורכי דין במגוון תחומי התמחות על מאפייניהם הייחודיים. הכל תוך שיקלול ה"מותר" וה"אסור" כי בסופו של יום, עדיין, מדובר במקצוע שמגלה המון רגישות לכל מילה ובצדק. לכן:

כתיבת תוכן לעורכי דין

טבעי והגיוני שהחיפוש שלך יתמקד באיתור

כותב שצבר קילומטרז' בכתיבת תוכן לעורכי דין.

כאן, חובת ההוכחה חלה היא עלי. כתבתי תוכן לאתרים של עורכי דין במגוון תחומי התמחות: פלילי, מקרקעין, דיני משפחה, מסחרי, ביטוח לאומי, עריכת פטנטים…

ניסיון כאמור הוא פקטור מרכזי אבל לא בלעדי. אצטט את הכלל של אברהם לינקולן: "אם הייתי צריך לחטוב עצים במשך 8 שעות, 6 שעות הייתי משחיז את הגרזן ורק שעתיים חוטב".

איש חכם היה אברהם קשישא. לכן, אני מקדיש זמן רב לשלב ההכנות: להיפגש איתך, לראיין, לחקור, לבדוק מה עושים המתחרים, לזקק את המסרים החשובים, לתעדף אותם, לתרגמם לתועלות, לתאם איתך ציפיות בנוגע לגובה השפה וסגנון הכתיבה…בעצם, כל מה שדרוש כדי לחטוב עצים חד וחלק.

המלצות יעזרו לך לקבל

החלטה? בבקשה:

רוצה לקרוא איך משלבים תוכן משפטי עם כתיבה שיווקית? הנה תוכן מהאתר של עורך הדין דרור גלמן מומחה לדיני משפחה. נכתב לפני כחמש שנים ועדיין חי, קיים, בועט ורלוונטי:

https://www.lawinfo.co.il/%d7%a6%d7%95%d7%95%d7%90%d7%94/

רוצה לדבר עם עורכת הדין למקרקעין, חני זיו? יש לנו היכרות עסקית ארוכת שנים, היא תשמח לתת לך משוב 3077778 052

ולשם הגיוון הנה שתי המלצות של לקוחות ממגוון ענפי המשק ומה הם חושבים על השירות שניתן ועל התוכן השיווקי שנכתב לאתר שלהם:

2.5/5 (2 Reviews)