כתיבת תוכן לחברות ביטוח וסוכני ביטוח

כתיבת תוכן לסוכני ביטוח

ניסיונו של הכותב בענף הביטוח הוא פקטור משמעותי

אחת הדילמות של כל מי שזקוק לשירותיו של כותב תוכן היא: האם הכותב מכיר לעומק את הענף על המיוחד שבו או הקטגוריה ומאפייניה. כתיבת תוכן לחברות ביטוח הוא דוגמא קלאסית. גם ענף מאד צפוף ותחרותי וגם תחום שדורש כתיבה מקצועית ומבינה עניין כי כאן, לכל מילה יכולה להיות משמעות משפטית. לכן:

כתיבת תוכן לחברות ביטוח, כתיבת תוכן לסוכני ביטוח

טבעי שהחיפוש שלך יתמקד באיתור כותב שצבר קילומטרז' בכתיבת תוכן לחברות ביטוח. ועדיף מישהו שהיה סוכן ביטוח ועבר הסבה מקצועית לכתיבת תוכן לסוכני ביטוח. בכן, יש לי שתי בשורות…. אחת טובה השנייה פחות:

הבשורה הפחות טובה:

אין חיות כאלה.

כל מי שטרם התנסה בכתיבת תוכן לחברות ביטוח יגיד לך שההיכרות המעשית עם ענף הביטוח היא משנית. חשוב יותר להכיר את מאפייני התנהגות הגולש כדי למצוא את הדרך המילולית אליו ואת הדרישות של גוגל בנוגע לכללי כתיבת תוכן. את חומרי הגלם מהם ייגזר התוכן הוא יקבל ממך ו/או יעשה בעצמו חיפוש לימוד בגוגל. אכן, כך נכון לעשות אבל לך חשוב למצוא כותב שכן צבר ניסיון בכתיבת תוכן לחברות ביטוח.

הבשורה היותר טובה:

מצאת!!!

במלוא הצניעות אני מרים את היד ואומר: "אני". כתבתי תוכן לסוכנות הביטוח הגדולה בישראל בענף הבנייה. 70 עמודי תוכן. כתבתי תכנים לסוכני ביטוח, יועץ ביטוח וסוכנות ביטוח שהתמחותה ביטוח רפואי, ביטוחי בריאות, גוף ותאונות אישיות. זאת ועוד, אני לא מתחיל כתיבה מבלי: להיפגש איתך, לראיין, לחקור, לבדוק מה עושים המתחרים, לזקק את המסרים החשובים, לתעדף אותם, לתרגמם לתועלות… בעצם, כל מה שדרוש כדי לחדד את העיפרון.

המלצות יעזרו לך לקבל

החלטה? בבקשה:

לא אכביד עליך. רק שתי המלצות. נפתח בהמלצתו של מבעליה של חברה גדולה לשיווק דיגיטלי ומסחר מקוון שביקש להרחיב ידע בתחום כתיבת התוכן בקורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית שאני מרכז ומלמד באוניברסיטה הפתוחה. ונחתום בהמלצת איציק סימון בעליה של הסוכנת הגדולה והמובילה בביטוחים לענף הבניה:

2.3/5 (3 Reviews)