כתיבת תוכן לאתר נדל"ן

כתיבת תוכן שיווקי לאתרי נדל"ן
כמו בכל דבר בחיים, ובמיוחד כשמדובר בכתיבת תוכן לאתרי נדל"ן, יזמי נדל"ן עורכי דין מקרקעין – הניסיון הוא פקטור משמעותי. לדוגמא: בדיוק כמו שיש הבדל בין מתווך ותיק שכבר ראה ועבר דבר או שניים בחיים המקצועיים לבין מתווך צעיר שעדיין יש לו מה ללמוד כך גם בבחירת כותב התוכן לאתר שלך. מכאן ברור:

כתיבת תוכן לאתר נדל"ן. לקילומטרז' של כותב התוכן בתחום יש השפעה ישירה על התוצאות

טבעי שהחיפוש שלך יתמקד באיתור כותב שצבר ניסיון בכתיבת תוכן שיווקי לאתרי נדל"ן. קל יותר לתקשר עם כותב תוכן מנוסה, הוא מכיר מונחים מקצועיים ואת הרגישויות שמאפיינות את הקטגוריה

חיפשת? מצאת!!!

במלוא הצניעות אני מרים את היד ואומר: "לשירותך". מבחינתי ניסיון זה לא רק כתיבת תוכן לאתרי מתווכי נדל"ן או ניסיון חיים אלא גם כתיבת תוכן ליזמי נדל"ן, לעורכי דין מקרקעין, ליזמי תוכניות התחדשות עירונית, לסוכן ביטוח שהתמחותו בענף הבנייה, לאדריכלים ומעצבי פנים, חברות למיחזור משכנתאות, חניונים אוטומטיים, שיפוצניקים, השקעות נדל"ן בחו"ל, ועוד.

הניסיון חשוב ועדיין…

יהיה הניסיון בכתיבת תוכן לאתרי נדלן אשר יהיה, עדיין, אני לא מתחיל כתיבה מבלי: להיפגש איתך (פרונטלית, זום, ווטס-אפ), לראיין, לחקור, לבדוק מה עושים המתחרים, לזקק את המסרים החשובים, לתעדף אותם, לתרגמם לתועלות… בעצם, כל מה שדרוש כדי לחדד את העיפרון.

מדובר בתוכן שיווקי

זהו. עכשיו כשהעיפרון מחודד אפשר לצאת לדרך. אני כמובן מדבר על כתיבת תוכן שיווקי ולא תוכן מכירתי. ולמה הכוונה? התוכן לא עוסק במכירת דירה או השכרה אלא בשכנוע הגולש שהוא הגיע לאתר שיתן לו מענה לחיפוש ומתוקף כך לצורך שהוא מבקש לספק. תוכן שיווקי עוסק בשכנוע ולא במכירה. נכון ההבדל לכאורה דק ועדיין, הדגשים שונים, סגנון הכתיבה שונה, הפניה אל הגולש מבוססת דיאלוג (וירטואלי כמובן), הכתיבה מציפה חוזקות ויתרונות אבל בעיקר מתרגמת אותן לתועלות.

המלצות יעזרו לך לקבל

החלטה? בבקשה:

לא אכביד עליך. הנה כמה שמות של לקוחות שכתבתי להם תוכן לאתרים, דפי נחיתה, מאמרים ועוד:

ü המקצוענים בנדל"ן – מיזם מאגר מתווכים מנוסים

ü עורכת דין מקרקעין – חני זיו

ü עורכת דין נדל"ן – איילה בירגר

ü מירה פראן – מתווכת נדל"ן

ü אתר ארוקוקו – אדריכלות ועיצוב פנים

ü בטי אליאב – אדריכלית ומעצבת פנים

ü חברת NEW KITCHEN – שיפוצים וחידוש מטבחים

0/5 (0 Reviews)