כתיבת תוכן לאימון עסקי. איך בוחרים את כותב התוכן?

כתיבת תוכן למאמנים

כתיבת תוכן לאימון עסקי

כמו בכל תחום, כך גם בכתיבת תוכן לאימון עסקי, כולנו מחפשים את בעל המקצוע שמביא איתו ערך מוסף, יתרון יחסי ואת התכונה/יתרון שמבדלים אותו ממתחריו. אבל איך מוצאים את ה"אחד" (או אחת) במיוחד כשכל כך הרבה כותבי תוכן מתהדרים באמנותם?

כתיבת תוכן למאמנים

שני סימנים שהגעת לכותב המתאים:

קיימים כמה קווי דמיון בין עולם האימון העסקי לעולם כתיבת התוכן. בשתי הקטגוריות קיימת הצפה של העוסקים במלאכה, והתחרות הגבוהה מטשטשת את ההבדלים בין מאמן אחד לאחר כמו בין כותב תוכן אחד לשני. מצב עניינים זה מוביל את מבקשי השירות הן המחפשים מאמן עסקי והן מחפשי כותב התוכן המתאים לבחון את הדברים ולקבל החלטות בעזרת כמה משפיעים. נתחיל בשניים הבולטים:

1. הניסיון והוותק בכתיבת תוכן בכלל כולנו נוטים לבחור בספק שירותים מנוסה שכבר ראה דבר או שניים. עדיף רופא בכיר על מתמחה, מוסכניק מנוסה שיודע לאתר במדוייק את התקלה במכונית, גנן שכבר הקים גינות בחייו, אדריכל… מהנדס… וכן, גם מאמן עסקי וגם כותב תוכן שצברו קילומטרז' מכובד.

2. הניסיון בכתיבת תוכן לאתרי מאמנים עסקיים בפרט וכאן אני מכוון לניסיונו של הכותב בכתיבת תוכן לאימון עסקי. הוא כבר התנסה בכתיבת תוכן לאתרי מאמנים עסקיים. הוא מכיר את המונחים המקצועיים ואת התחומים בהם מאמן עסקי מטפל בעבודתו. הוא יודע איך לפנות לקהלי היעד ולמתוח חוטים מקשרים בין היכולות שלך לבין הצורך שלהם. ויש עוד…

יש עוד כמה יתרונות שכותב תוכן

לאימון עסקי צריך להביא איתו

שליטה בקשת רחבה של טקטיקות "דיבור עם הגולש" בעזרת מילים כתובות בלבד, שידע ליישם את כללי "עשה "ו"אל תעשה" של גוגל ואשר יש להם השפעה ישירה על הקידום האורגני של האתר שלך. שידע לכתוב תוכן שפורט על מיתרי הרגש של הגולש. ואם כבר נכנסים למחסנית כלי כתיבה אז שידע לכתוב ביוניסקס. הכלי שמעט מאד כותבי תוכן יודעים להשתמש בו ואשר יתרונו הגדול הוא: לתת לכל גולש זכר או נקבה את התחושה שמכירים אותו, מדברים אליו ואיתו בדיוק כמו התוכן הזה שכתוב כולו ביוניסקס.

ואם יש גם ממליצים, עדיף

שלמה רון, יובל רגב, אורי גור, מן העבר הרחוק (בכל זאת… מאחורי 20 שנים של כתיבת תוכן) כולם מאמני עסקיים שכתבתי להם תוכן. ויש את אלה מהעת האחרונה:

ורד עמיאל 050-9019031

מיטל הדר -052-5114571

אריק אסולין – 052-3252840

חן ורד 050-5936070

כל אלה ישמחו לשתף אותך בתהליך העבודה המשותפת שעברנו.

ולסיום, עוד פרט קטן אך חשוב…

למרות הניסיון וההיכרות עם קטגוריית האימון העיסקי, אני לא מתחיל כתיבה מבלי: להיפגש איתך, לראיין, לחקור, לבדוק מה עושים המתחרים, לזקק את המסרים החשובים, לתעדף אותם, לתרגמם לתועלות… בעצם, כל מה שדרוש כדי לחדד את העיפרון ולהתמקד ב-USP שלך המייחד והמבדל בינך לבין הקולגות.

0/5 (0 Reviews)