כתיבת כתבות יחצ

יחסי ציבור הוא מרכיב חשוב ומכריע בכל פעילות שיווק, במיוחד בעידן בו למד הצרכן להתעלם לחלוטין ממודעות פרסומת ולעיתים הדרך היחידה להגיע אל ראשו היא דרך ידיעות בדמות ידיעות עיתונאיות אותנטיות. עבור ארגונים גדולים, מהווה פרקטיקת היח"צ, פרקטיקה שגרתית אותה מנהלים ארגונים אלה דרך משרדי יחסי ציבור הפועלים מול כלי התקשרות באמצעות הכלי של הודעות לעיתונות. הודעות אלה מאפשרות לארגון לפרסם ידיעה אודות מוצר חדש שפותח, פטנט חדש שנרשם, שינויים שונים בצוות ההנהלה הבכירה או הדירקטוריון בארגון, או כל ידיעה אחרת שמאפשרת לארגון להגיע אל עיניהם של קהל היעד. הבשורה הטובה היא שאפשרות זו זמינה כיום גם עבור עסקים קטנים ובינוניים ועל כך נדבר בשורות הבאות.

כתיבת כתבות יחצ לעסקים קטנים ובינוניים

בניגוד לארגוני ענק הפועלים באמצעות משרדי יחסי ציבור גדולים ומסודרים, לעסק קטן זה פשוט לא כדאי כלכלית. יחד עם זאת, ישנם כיום משרדי פרסום וקידום אתרים באינטרנט כמו חברת בסט לינקס המספקים בין היתר, גם שירותי כתיבת כתבות יחצ ופרסומן בשלל אתרי תוכן ואתרי חדשות, החל מאתרים קטנים ומקומיים, דרך מקומונים ואתרי תוכן גדולים וכלה באתרי החדשות המובילים בישראל. בעבודה עם משרדים אלה אתם לא צריכים לדאוג למעשה לכלום. כתיבת הכתבה מבוצעת על ידי כותבים מקצועיים המתמחים בכתיבת יח"צ ויוצרים עבורכם כתבה בכל נושא שתבחרו ובאופי כתיבה שמשלב כתיבה שיווקית ואינפורמטיבית גם יחד, כיאה להודעה לעיתונות.

את הידיעה לוקח המשרד איתו אתם עובדים, ומפרסם באתרי תוכן שונים על פי בחירתכם. תוכלו להחליט לפרסם את הכתבה באתרים קטנים תמורת 80 שקלים לכתבה, במקומונים תמורת 150 עד 600 שקלים לכתבה, באתרי תוכן ארציים גדולים תמורת 1,500 עד 3,000 שקלים ובאתרי החדשות הגדולים והמובילים בישראל תמורת יותר מ-5,000 שקלים לכתבה. כל האפשרויות פתוחות בפניכם ואתם רק צריכים להחליט היכן תרצו לפרסם את הכתבה בהתאם לקהל היעד אליו אתם רוצים לפנות.

כתבות יחצ לקידום האתר

אחרי שאמרנו את כל זה, פרסום כתבות באתרים מאפשרים לכם לא רק לייצר חשיפה גדולה ורחבה לעסק, אלא גם לסייע לקידום האתר שלכם בגוגל. בתוך כל כתבה תוכלו "לשתול" קישור שמפנה אל האתר שלכם מה שיוצר עבורכם קישור נכנס (קישור המופיע באתר מסוים ומפנה לאתר שלכם). קישור נכנס הוא פרמטר חשוב שאותו בוחנת גוגל בכדי לדרג את האתרים אותם היא מציגה במנוע החיפוש שלה. ככל שיהיו לכם יותר קישורים נכנסים וככל שקישורים נכנסים אלה יגיעו ממקורות יותר נחשבים, כך הדירוג שלכם בגוגל יהיה גבוה יותר וכך תוכלו להופיע במיקומים גבוהים יותר בדפי תוצאות החיפוש בחיפושים שרלוונטיים לביטויי המפתח שלכם. את כל זה, בנוסף ליכולת המקצועית של כתיבת כתבות יחצ, תוכלו להשיג כאמור באמצעות משרדים ייעודיים המתמחים בתחום הפרסום, הקידום והשיווק באינטרנט.

0/5 (0 Reviews)