הרצאות וסדנאות כתיבה שיווקית
לשיפור ושדרוג התקשורת השיווקית בארגון
![hamlaza1 hamlaza1](https://i2.wp.com/www.habarnash.co.il/wp-content/uploads/hamlaza1.jpg?fit=458%2C225&ssl=1)
בראש וראשונה על המרצה להנחיל ידע, להציג חידושים,
להאיר נושאים שלא היו מוכרים,
לספק תוכן קל ליישום, דער-קיצר... ללמד.
לספק תוכן קל ליישום, דער-קיצר... ללמד.
![shutterstock_320983724 shutterstock_320983724](https://i2.wp.com/www.habarnash.co.il/wp-content/uploads/shutterstock_320983724.jpg?fit=282%2C181&ssl=1)
לימוד צריך להיעשות מתוך הנאה. העברת החומר הנלמד כשהוא מהול בהומור וחיוך
מבטיחה קליטה לרבדים עמוקים יותר וזכירות
מבטיחה קליטה לרבדים עמוקים יותר וזכירות
![shutterstock_776165269 shutterstock_776165269](https://i1.wp.com/www.habarnash.co.il/wp-content/uploads/shutterstock_776165269.jpg?fit=250%2C257&ssl=1)
הרצאה, כמו תבשיל, חייבת להיות מתובלת ב"סיפורים מהשטח", דוגמאות להמחשה,
הצגת STUDY-CASES תוך השתתפות פעילה
הצגת STUDY-CASES תוך השתתפות פעילה
![sop-resize-400-shutterstock_125683508 sop-resize-400-shutterstock_125683508](https://i2.wp.com/www.habarnash.co.il/wp-content/uploads/sop-resize-400-shutterstock_125683508.jpg?fit=307%2C199&ssl=1)
הרצאות ומצגות נבנות בהתאמה לדרישות ולצורך של הארגון/מחלקה כולל הדגמת "מקרי אמת" תוך בחינת בעיות יום-יומיות ופתרונן
![sop-resize-400-shutterstock_92397412 sop-resize-400-shutterstock_92397412](https://i0.wp.com/www.habarnash.co.il/wp-content/uploads/sop-resize-400-shutterstock_92397412.jpg?fit=250%2C161&ssl=1)
אינני יודע איך נראה כובע סופרים אבל למוטיבים מהם בנוי סיפור
יש חשיבות עצומה
בתקשורת שיווקית איכותית
בתקשורת שיווקית איכותית
![shutterstock_514965754 shutterstock_514965754](https://i0.wp.com/www.habarnash.co.il/wp-content/uploads/shutterstock_514965754.jpg?fit=250%2C171&ssl=1)
לכל בית עסק, מקטן ועד גדול, דרוש חידוד עיפרון הכתיבה השיווקית.
כי בעולם הדיגיטלי התוכן והתקשורת השיווקית הם:
כי בעולם הדיגיטלי התוכן והתקשורת השיווקית הם:
![sop-resize-400-shutterstock_56677660 sop-resize-400-shutterstock_56677660](https://i2.wp.com/www.habarnash.co.il/wp-content/uploads/sop-resize-400-shutterstock_56677660.jpg?fit=276%2C188&ssl=1)
הפה – איך נעשית התקשורת עם לקוח, מדברת איתו או מקריאה לו?
הפנים – איך נראה התוכן הכתוב, מזמין ומרתק או קורקטי ומרוחק?
הלב – האם התקשורת עם לקוחות משדרת חום, אמפטיה, אנושיות?
התדמית – היא התוצאה של שלושת הסעיפים מעל. וכידוע, תדמית טובה מובילה את הקופה הרושמת לנגן צלילים נעימים.
אההה…. כן…. דבר אחרון
(באמת אחרון וזהו)
מרצה, למרות היותו באור הזרקורים (במהלך ההרצאה או הסדנא כמובן) אסור לו להסתנוור. צריך להמשיך ולשמור על מידה של פשטות ואפילו צניעות. מאחר ואני מתקשה בתחום ההילולים העצמיים, אפנה את הבמה.
כפתיח לתוכן הבאתי את המלצתה של מנהלת הפרסום בחברת החשמל, ולסיום, חוות דעתו של משתתף בקורס כתיבה שיווקית וקופירייטינג:
18 שנים שאני עוסק בבניית וקידום אתרים, ניהול קמפיינים ממומנים, איפיון אתרים וניהול אתרי מסחר מקוון. הבטן הרכה שלי היתה בתחום כתיבת התוכן. נרשמתי לקורס כתיבה שיווקית באוניב' הפתוחה. כרמי איתן הוא המרצה ומרכז הקורס. איזה כושר הרצאה והעברת חומר סוחף ומרתק… ואיזו יכולת כתיבה… פשוט תענוג ללמוד ממנו ולא פחות חשוב: יישמתי את החומר הנלמד באתרים שלי והשינוי לטובה היה מדהים. ממליץ בחום. ה"ברנש" הזה יודע את החומר
עופר זוסמן
קידום אתרים, ניהול קמפיינים ממומנים ומסחר מקוון
https://www.Polpo-Digital.com
לתיאום הרצאות וסדנאות כתיבה שיווקית
לשיפור התקשורת השיווקית עם לקוחות
לשיפור התקשורת השיווקית עם לקוחות
2.5/5 (2 Reviews)