דף נחיתה נועד להנחית גולשים על מסלול המרתם מ'מתעניינים' ל'לקוחות'.

זו מטרתו הראשונה והעיקרית של דף נחיתה – להפוך גולשים ללקוחות, או לפחות לגרום לכמה שיותר מהם להשאיר פרטים או ליצור קשר איתך. אבל, מה יגרום לו להישאר דווקא בעמוד הנחיתה שלך ולא להמשיך בתוצאות החיפוש אל דפי הנחיתה של המתחרים?

בשביל זה אני כאן עם מגוון טקטיקות של כתיבה שיווקית וארגז כלי עבודה שנועדו למקסם את התוצאה המבוקשת. הנה כמה מהכלים בהם אני משתמש לכתיבת דפי נחיתה:
  • כתיבת תוכן בהתאמה מלאה לדרישות של גוגל
  • הכרת הגולש ומאפייני ההתנהגות שלו במדיה הדיגיטלית
  • לימוד השוק והמתחרים כדי למצוא את הדרכים לעקוף אותם
  • סגנון כתיבה מושך, מסקרן ובולט בנוף דפי הנחיתה בקטגוריה
  • כתיבה שיווקית רלוונטית לחיפושי הגולש  כבר מן הכותרת
  • כתיבה ב'יוניסקס' שמייצרת תקשורת אישית עם גבר או אישה כאילו אני יודע את מין הקורא
  • גיבוש רעיון ויזואלי שמחזק את כוח השכנוע של דף הנחיתה
sop-resize-200-shutterstock_234371026

הצו המלכותי

גוגל טוען שהתוכן הוא המלך, ואני טוען – גוגל הוא המלך. מדוע? כי יש לגוגל לא מעט כללי עשה ואל תעשה לכותב, למעצב ולמקדם. כותב תוכן ששולט בכתיבת SEO חייב להיות מעודכן ב'צווים מלכותיים' אלה ולמלא אחר הוראתן.

הכרת הגולש

יש מאפייני קריאה, גלישה וחיפוש מידע שטבועים ב-DNA הצרכני של הגולשים באשר הם. מבחינתי הכרת מאפיינים אלה כמוה כצרור מפתחות אל תשומת ליבו של הגולש, לטוויית חוטי תקשורת אישית חיובית, והעברת מסרים שיווקיים באמצעות "כבלי תקשורת" אלה.

shutterstock_576580870 (1)
כתיבת תוכן לסוכני ביטוח

מתחרים ושוק

ראשיתה של כתיבת תוכן שיווקי בלימוד השוק והמתחרים בקטגוריה בו המוצר/שירות פועלים. שלב "הכר את האוייב" מספק לנו תחמושת בעזרתה ניתן לשכנע גולשים להעדיף לבצע את הרכישות שלהם ממך.

"פרה סגולה"

אנחנו חיים בעולם רווי במסרים שיווקיים, הצעות מכר, מוצרים ושירותים, אפליקציות, קניונים מקוונים. מי יזכה ליותר תשומת לב? המסקרן, השונה, הנבדל (ובסלנג המקצועי – "פרה סגולה")

shutterstock_1043560048
sop-resize-400-shutterstock_385199290

למי יש זמן?

הגולש פתח איתך בשיחה ברגע שהקליק במנוע החיפוש את מבוקשו. זה הזמן לתת מענה מדוייק לחיפוש. כן, רלוונטיות היא מילת המפתח כאן ותוכן רלוונטי יגדיל את את מספר הגולשים שיעשו עסקים איתך.

יכולת דיבור

כמובן שבמקרה שלנו "דיבור" כוונתו היכולת לכתוב תוכן שגורם לגולש להרגיש כאילו אנחנו מקיימים דיאלוג (וירטואלי כמובן) אחד על אחד. אגב, אם הגעת בקריאה עד לפה ודאי חשת שאנחנו על ערוץ ה"דיבור הישיר".

sop-resize-400-shutterstock_265995725
sop-resize-200-shutterstock_626297111

חשיבה ויזואלית

זהו כלי חשוב במיוחד שמעטים הם כותבי התוכן שמשתמשים בו. גיבוש רעיון, כיוון, קונספט ויזואלי שמשלים ומחזק את הטקסט, ולהיפך, משמעותם כמו הנוסחה המתמטית הידועה: 1 + 1 = 3