דף הבית >> מאמרים >> תוכן לאתר שמדבר עם הגולש בגובה העיניים משיג תוצאות מדהימות

תוכן לאתר
שמדבר עם הגולש בגובה העיניים משיג תוצאות מדהימות

אף אחד לא בונה אתר סתם בשביל הכיף. בסופו של דבר כל בעל עסק רוצה לראות את התוצאות בקופה הרושמת. גם כשמדובר באתר תדמיתי, המטרה היא לגרום לגולשים להעדיף אותך על פני המתחרים, ליצור קשר, להשאיר פרטים ובשורה התחתונה - להביא לרכישת מוצר או שירות. כאן נכנס כותב ה"תוכן לאתרים" לפעולה כדי לייצר טקסט בונבון שתוצרתו כפולה: 

 
  • לגרות, לסקרן, לרתק ולשכנע את הגולש להישאר באתר שלך,
    להציג מידע בצורה משכנעת ומובנת ולהניע אותו לפעולה

     
  • להביא לקידומו האורגני של האתר במעלה תוצאות החיפוש
    (ולחסוך לך תשלום גבוה לגוגל בעבור גלישת לקוחות אליך). 

האם כל תוכן לאתר באשר הוא משיג את היעדים האלה?
בודאי שלא. אינני רוצה לגזול פרנסה מאיש ולא להלעיז חלילה, ועדיין, יש תוכן לאתר ויש תוכן. כדי שיהיה לך קל להחליט מי יכתוב טקסטים לאתר שלך הנה מספר כלי בדיקה שיעזרו לך בבחירה. חשוב מאד לראות תכנים שהמועמד כתב. הבדיקה מאד פשוטה, ואני הולך ל"השתמש" בך כדי להמחיש איך היא מתבצעת:

מה אומרת לך העין במבט ראשון: - זו פעולה שכל גולש ויצור אנושי באשר הם עושים בצורה אינסטיקטיבית  – לא קוראים אלא סוקרים. האם מבנה הדף, עיצובו והנחת התוכן (גודל אות, ריווחים, סוג הפונט, הדגשות, צבעים, חלוקה לפסקאות, צפיפות המילים והשורות...) גורמים לך לרצות להישאר כאן עוד כמה שניות או דוחפים אותך לסגור ולעבור לאתר אחר? אם לעבור לאתר אחר זה גם מה שיעשו הגולשים שלך ולכן כותב התוכן נכשל כבר במבחן הראשון. אם הגעת לכן, כנראה שעברתי את מבחן המבט הראשון.

האם כותרת דף התוכן הציפה תועלת? – למעשה כותרת התוכן צריכה להכיל שני מרכיבים. האחד – מילת המפתח שהקלדת במנוע החיפוש כדי שהדבר הראשון שיוצג לעיניך יאשש שהגעת לתוכן הנכון, השני – הכותרת מציפה תועלת שעונה על צורך. דוגמא: בכותרת המאמר הזה התועלת היא התוצאות המדהימות שתוכן שיווקי שמדבר עם הגולש בגובה העיניים יכול להביא. אם שני מרכיבים אלה לא קיימים בכותרת כנראה שצריך להמשיך ולחפש אחר כותב תוכן.

הטקסט דיבר איתך ועליך? – רבים נוטים להתבלבל ובמקום לכתוב בצורה שמדברת אל הגולש בגובה העיניים כמו במפגש אחד על אחד, כותבים לגולש ממקום גבוה תוך התמקדות בעצמם, על העסק שלהם וכמה הם גדולים. לא העסק ולא בעל האתר הם העיקר – הגולש כאן הוא הכוכב. טקסט שנפתח – במקרים רבים מידי – באופן הבא: אנחנו בחברת "יענקל זוכמיר" כותבים תכנים כבר שלושים שנים לחברות הכי גדולות במשק תוך הקפדה על שירות, אמינות איכות... תכנים כאלה הם ערובה לבריחת גולשים למקום בו כותבים להם ועליהם בגוף ראשון: השקעת הרבה כסף בבניית אתר, רצית שהאתר שלך יביא גולשים עסקאות וכסף בקופה. ראשית כל מזל טוב וברכות להצטרפותך לזירת המסחר הגדולה בעולם. אבל... האם ידעת שעשרת האתרים הראשונים (עמוד ראשון בגוגל) בתוצאות מנוע החיפוש מבצעים כ-98% מהעסקאות? רוצה גם להגיע לעמוד הראשון? זה יכול לקרות ומהר – תלוי מי יהיה כותב התוכן לאתר שלך...." 

האם קראת את כל התוכן? – או שרק רפרפת פה ושם לשם התרשמות ראשונית? תוכן לאתר חייב לתפוס את הגולש מהרגע הראשון במגמה לגרום לו שיקרא כמה שיותר, להתחבר לצורך, להציף תועלות, להעביר מידע ולהניע לפעולה.

אגב, זה בדיוק מה שקרה לך בקריאת הדף הזה. עובדה, אם הגעת עד לכאן קראת עד כה 483 מילים.
במונחים של קריאה וזמן שהות גולש באתר אינטרנט זה המון!!!וכנראה שאין צורך לחפש יותר את 
כותב התוכן שלך. אני כאן...
 
ואני מזמין אותך להתקשר אלי
אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il
FacebookGoogle+Twitter