דף הבית >> קופירייטינג
"יש לי... יש לי... יש לי..." זהו צמד מילים שכל קופירייטר מכיר היטב. מילים שבאות להגיד: "בא לי רעיון גדול, סיסמה מדהימה, תסריט שיפיל את כולם או שלט חוצות שיעצור את התנועה." נכון, לפעמים בשיטת "יש לי" נולדים רעיונות מבריקים, אולם הניסיון מוכיח שוב ושוב. אין תחליף ותחרות לתוצאות שנולדות תוך כדי התהליך הבא: 

תהליך חשיבה מסודר ומובנה, לימוד מעמיק של "השטח" וניתוח הנתונים, כל אלה מובילים לגיבוש פתרון פרסומי שיווקי נכון, מדוייק ואפקטיבי ולתוצאות מצויינות. במיוחד נכונים הדברים בכתיבה שיווקית לאינטרנט – כאן אין מקום לפתרונות "בשלוף". 

כתיבת תוכן מהמותן! במיוחד נכונים הדברים כשמדובר בכתיבת תוכן. כאן אי אפשר לכתוב טקסטים בשליפה גם אם הכותב מסוגל לירות אלף מילים בדקה. הצורך בחשיבה מקדימה ולימוד "השטח" מקבלים כפל חשיבות ומשקל במקרה של כתיבת תוכן שיווקי בכלל וכתיבת תוכן לאתר  ודפי נחיתה בפרט. 

קופירייטר מנוסה זה לא ביטוי עדין ל"old-timer"? נפתח במשל: פר צעיר ופזיז ופר למוד ניסיון ושקול עומדים בראש הגבעה ובוחנים את עדר הפרות הרועות לתומן בעמק. לפתע אומר הפר הצעיר למבוגר: "אבא'לה, בוא נרוץ מהר ו'נעשה שפטים' בפרה אחת." משיב הפר המבוגר: "קינדר, לא עדיף ללכת לאט ו'לעשות שפטים' בכל העדר". 

ממרומי 25 שנות הניסיון שצברתי בכתיבה פרסומית, כתיבה שיווקית, כתיבה יצירתית וכתיבת תוכן לאתרים אני יכול לומר בוודאות: ככל שהשקעתי יותר בתהליך החשיבה הייתי צריך להשקיע פחות בתהליך הכתיבה. ובעצם זהו חומר הגלם שהופך קופירייטר לקופירייטר מקצועי. 

ועכשיו יש לי שאלה אליך. עד כמה האתר שלך חשוב לך? עד כמה היית רוצה שגולשים ישארו אצלך באתר? יקראו? ישתכנעו? ירצו לרכוש מוצר/שירות או לפחות להשאיר פרטים? 

קופירייטר, זה אחד שכותב, לא?

התשובה היא כן. אבל! תמיד יש אבל. בראש ובראשונה, קופירייטר אמור לחשוב ורק אחר כך לכתוב. ואולי זה בעצם ההבדל בין "...אחד שכותב..." לבין קופירייטר מקצועי ומנוסה. הכתבה הבאה מעלה כמה נקודות מעניינות לחשוב עליהן ובסופה שאלה. שאלה שהתשובה עליה חשובה במיוחד לך ולאיכות התוכן באתר שלך.

רוצה לענות על השאלה?
רוצה שאני אכתוב תוכן בעבורך?
רוצה להגיב על דבר שעולה בדעתך?
בבקשה, הנה הדרכים לעשות זאת:

 אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il
FacebookGoogle+Twitter