דף הבית >> מאמרים >> לא טוב להיות לבד. עדיף בזוגות וכדאי מדי פעם לגוון בשלישייה...
FacebookGoogle+Twitter

לא טוב להיות לבד.
עדיף בזוגות וכדאי מדי פעם לגוון בשלישייה...

בכתיבה שיווקית אין דבר כזה "רק" כסא. יש כסא ארגונומי, כסא נוח, כסא איכותי. הפועל, השם ותכונות של מוצר זוכים לתואר. ועדיף שני תארים לפעמים אפילו שלושה:

· כסא ארגונומי, נוח ויציב
· עוגה חמה וטעימה 
· מכונית בטוחה ומהירה 
· טכנאי אדיב ומקצועי 
· מחשב משוכלל ומתקדם 
· חשבון מפורט 


בכתיבה שיווקית בכלל ובכתיבה שיווקית לאינטרנט בפרט חשוב ליישם את הנאמר מעלה. שמות, פעלים, עצמים תכונות אינם עומדים בזכות עצמם אלא זוכים למילות תואר. ברוב המקרים עדיף אפילו שני תארים ועיתים אף שלושה. ומיד אסביר מדוע. 

כבר דיברנו על הצורך "ללעוס" עבור הגולש את המידע שהוא מבקש לקבל. "ללעוס", כלומר לדאוג שיבין את התועלת הנתפסת ובעברית עממית – מה יוצא לו מזה. משום כך, אין רק "שלחנו לך חשבון " מהיום יש: "שלחנו לךחשבון מפורט ומדוייק כדי שיהיה לך נוח וקל להתמצא". 

הוספת תארים לשמות עצם ולשמות פועל מגדילה ואף עושה אותם נחשקים יותר שהרי אף אחד לא רוצה לקנות רק כסא משרדי. יותר טוב לקנות כסא משרדי ארגונומי, נכון? ועוד יותר טוב כסא משרדי ארגונומי מתכוונן שלא לדבר על כסא משרדי ארגונומי מתכוונן עם גלגלים עשויים סיליקון למניעת סימנים על הרצפה. 

מדוע לא לבד? 
כי כסא הוא רק כסא וכסא ארגונומי הוא הרבה יותר. יותר מקצועי, יותר טוב, יותר מרשים, יותר בריא. 

מדוע עדיף בזוג? 
כי כסא ארגונומי זה יופי אבל גם ארגונומי וגם מתכוונן זה כבר משהו משהו (פעמיים...) . לא רוצה כסא? בסדר, הנה דוגמא נוספת: מחשב מתקדם ומשוכלל. גבר נאה ושרמנטי... אתר אינטרנט יפה וידידותי למשתמש...

ומדוע לפעמים כדאי לגוון בשלישייה? 
למוצרים ושירותים שמציעים לגולש (הלקוח שלך) יתרונות רבים, ציון שלושת המרכזיים שבהם מאדיר את כוחם ואת כוח המשיכה שלהם. ועדיין סייגתי במילה לפעמים כי אם לכל פועל ושם נעניק שלושה תארים הטקסט יהיה ארוך ומסורבל. לכן חשוב לגדיל ולעשות אבל במידה ובטעם. 

רוצה שהתיאור יהיה אפילו יותר חזק? 
את הטקטיקה הבאה לא ניתן לנצל בכל הזדמנות אלא רק פעם אחת במאמר או בכתבה. מפצלים את שלושת התארים ומוסיפים את המילה גם. הנה כך: חיפשת את הכסא המתקדם ביותר. בבקשה, המותג "אורנמלי" מאיטליה, המילה האחרונה: 
גם 
כסא ארגונומי מתכוונן 
גם 
משענת אורטופדית מעוצבת 
וגם 
עם גלגלי סיליקון חלקים שאינם משאירים סימנים על הרצפה 


והרי לך 5 תארים לכיסא אחד. כן, אני יודע מה השאלה הבאה. ומה אם אין לכסא כל כך הרבה יתרונות חזקים וטובים? עדיין. כסא לא יהיה לעולם לבד. תמיד אפשר לכתוב כסא איכותי ומעוצב, כסא חזק ויציב... רק לא לבלף, לא להנדס, לא להטעות. בכתיבת תוכן טקסט חייב לשדר כנות ושקיפות. כל אלה מסירים חשדות והיסוסים ומעודדים וסוללים את הדרך לפיתוח מערכת היחסים. 

ולסיכום הזוגות והשלישיות... 
גולשים, לקוחות, בני אדם מתוך הטבע האנושי רוצים לקבל יותר. יותר תכונות, יותר, שימושים, יותר טוב, הרבה יותר טוב. אבל, זו רק סיבה אחת מדוע יש להעניק לשמות, לפעלים ולעצמים תואר. הסיבה השנייה היא שהתארים לא רק מאדירים את המוצר או את השירות אלא ממחישים לגולש את יתרונות ותכונות המוצר. 
תארים שמפרשים בפשטות את התועלת הנתפסת עושים טוב לך כמציג ולגולש ברמת ההתחברות שלו למוצר. חשוב להוסיף תארים, לא פחות חשוב לא "להשתולל" במספרם שכן עודף תארים עלול להכביד, להלאות ולגרום לגולש לדלג לאתר השכן.
רוצה ליצור איתי קשר כבר עכשיו? בבקשה:
אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il