דף הבית >> כתיבת תוכן >> כתיבת תוכן לאתרים קיימים

כתיבת תוכן לאתרים קיימים זה כמו
לתדלק את האתר באוקטן גבוה 

הזדמנויות צריך לדעת לזהות ולנצל. 
מסתבר, שמעטים ממשיכים לעבות את האתר שלהם בכתיבת מאמרים ותכנים לאחר עלייתו לאויר. הן בגלל הרושם המוטעה שדי בהעלאת אתר לרשת כדי לקדם עסקים, הן בגלל חוסר הבנה שאתר צריך לתחזק, לחדש, לעדכן ולשפר (בדיוק כמו תידלוק המכונית שלנו וביצוע טיפולים  שוטפים). כתיבת תוכן לאתרים קיימים זו עבודת התחזוקה הנדרשת לאתר שתורמת לקידומו ומספקת לך עוד קשת רחבה של יתרונות משמעותיים

FacebookGoogle+Twitter
  • לעודד קידום אורגני – כבר אמרנו?! אחד הפרמטרים על פיהם גוגל מקדם אתר קיים הוא הוספת תכנים חדשים. כתיבת מאמרים נוספים (בכתיבה שיווקית כמובן...) מאותתת לגוגל שמדובר באתר המספק לגולשים יותר מידע, מתעדכן ומתחדש. מסוג האתרים שגוגל שואף לקדם.
     
  • לעקוף את המתחרים – גוגל משנה מעת לעת את כללי ה"עשה" ו"אל תעשה". ומרגע שנכנס עידכון חדש על פיו הוא בוחן את האתרים – חדשים וקיימים – ובהתאם מחליט אם לקדם, להשאיר במקום או אפילו להוריד אתר במורד תוצאות החיפוש (אוי ואבוי). כתיבת תוכן לאתרים קיימים כוללת לא רק כתיבת תכנים חדשים או כתיבת מאמרים אלא גם עדכון הקיימים. מעטים עושים את זה והנה לך ערוץ לעקוף את המתחרים.
     
  • להביא עוד גולשים – מי לא רוצה עוד גולשים לאתר שלו? כתיבת תוכן לאתרים קיימים היא כלי מעולה להגיע לקהלים נוספים שטרם הגעת אליהם. ואני עושה את זה ע"י חקר מילות מפתח שנשען על ניתוח הצורך שמבטא הגולש בחיפוש. דוגמא תמחיש:  כשגולש כותב "ביטוח נסיעות לתאילנד", הוספנו לאתר של סוכנות ביטוח תוכן שעונה לחיפוש "חיסונים לתאילנד" ומביא איתו עוד 1600 גולשים בחודש שעומדים לפני נסיעה ובודאי נזקקים גם לביטוח רפואי בחו"ל.
     
  • לבצע התאמות נדרשות – כמה פעמים העסק שלך צעד קדימה, שינה כיוון או נוספו לו שירותים ומוצרים ולא נעשתה לכך התאמה ראויה ע"י כתיבת תוכן לאתר? חבל. המשמעות של כתיבת תכנים במקביל להתפתחות העסק מביאה עוד גולשים, מקדמת את האתר, ולא פחות חשוב – שומרת על זהות האתר למול גוגל. (גוגל לא אוהב אתרים שמציעים א' כדי למשוך גולשים ובעצם מנסים למכור להם ב').
     
  • סבב השלמות ותיקונים – זו גם ההזדמנות להשלים את כתיבת התוכן לאתר שטרם בוצעה, הן בגלל מגבלות תקציב, זמן או סדרי עדיפויות. זה גם השלב הנכון לעבור על כתיבת המאמרים והתכנים ולבצע תיקונים, התאמות, הגהה וכדומה. תמיד, אבל תמיד יהיו שגיאות ופיספוסים שלא נראו בתחילת הדר​
רוצה להתקשר אלי כבר עכשיו?
אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il

כרמי איתן, "הברנש", כותב תוכן מנוסה ומרצה לכתיבה שיווקית וקופירייטינג במכון 'חשיפה' של האוניברסיטה הפתוחה ומכללת האקר-יו למקצועות ההי-טק
לכל המשימות האלה ועוד, אני כאן לשירותך לכתיבת תוכן לאתר הקיים,
כתיבת מאמרים לצורך קידום וכתיבה שיווקית שמביאה לאתר שלך עוד גולשים ומניעה לפעולה