דף הבית >> מאמרים >> כתיבת תוכן לאתרים. הכלי שמניע את הגולשים באתר שלך להיות ללקוחות
FacebookGoogle+Twitter

כתיבת תוכן לאתרים. הכלי שמניע את הגולשים באתר שלך להיות ללקוחות

אכן, כתיבת תוכן לאתרים יכולה לעשות פלאים. בתנאי שכותב התוכן מנוסה ומיומן בתחום! כאן לא מדובר בסיסמה מעלפת או כותרת שנונה. כתיבת תוכן היא עבודת נמלים שמשלבת כל כך הרבה תחומים ואוגדת אותן יחד לכלי שיווקי חזק ויעיל. הנה שתי הנקודות הכי חשובות שיעזרו לך בבחירת כותב התוכן לאתר שלך:

הלקוח הראשון שלך הוא... גוגל!!! אולי זה נשמע מפתיע אבל לגוגל יש דרישות רבות ומגוונות איך תוכן צריך להיכתב. הכרת דרישות אלה וישומן הן תנאי יסודי בקידום אורגני של האתר. ובלי קידום אין גולשים... ואין לקוחות.

וכשהגולשים נכנסים אליך לאתר? התוכן הכתוב הוא איש השיווק והמכירות שלך שמכיר את התנהגות הגולש כצרכן, את מאפייני הגלישה שלו, איך להציג את הדברים, לרתק, לשכנע ולהניע לפעולה. אין אף כלי אחר באתר מלבד התוכן שיעשה את המלאכה הזו ולכן היא צריכה להיות בידיו של כותב תוכן מבין עניין.

ויש עוד יתרונות שכתיבת תוכן לאתרים מייצרת.
אשמח לפרוט אותם בפניך. אפשר בצ'יק אפשר בקליק:
בצ'יק – 054-2611212
בקליק - habarnash@012.net.il
 
 
רוצה ליצור איתי קשר כבר עכשיו? בבקשה: 
אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il

כרמי איתן, "הברנש", כותב תוכן מנוסה ומרצה לכתיבה שיווקית וקופירייטינג
במכון 'חשיפה' של האוניברסיטה הפתוחה ומכללת האקר-יו למקצועות ההי-טק
או.קיי.! דיברנו על גוגל - הלקוח הראשון והכי חשוב שלך. 
דיברנו על החשיבות של הכרת את התנהגות הגולשים ומגוון טכניקות כתיבה לשכנע אותם להפוך מ'רק' גולשים ל'לקוחות  חמים'. ויש עוד יתרונות חשובים לא פחות כמו: לעקוף את המתחרים... להביא לאתר יותר גולשים – הנה



לעקוף את המתחרים – איזה כיף לעקוף את המתחרה? גם הנאה אי שם בלב וגם תנועה בקופה הרושמת. לא צריך להיות עסק גדול בהכרח או אתר ענק כדי לעקוף מתחרים – התוכן צריך להיות רלוונטי לחיפוש, מרתק, קולע ומשכנע. כך:
  • גולשים שיגיעו אליך לאתר יקראו עמוד תוכן עד סופו 
  • (כי היה מעניין ורלוונטי לחיפוש)
  • יעבורו מעמוד לעמוד (כי האתר מספק את הסחורה...) 
  • ימלאו פרטים (איתות ברור של גולש בעל כוונות רכישה)
גם גוגל רואה את התנהגות הגולשים באתר שלך. למעשה הוא יושב עם סטופר לבחון זמן שהייה וזכוכית מגדלת כדי להבין עד כמה האתר שלך איכותי. קיומם של שלושת התנאים האלה הם בבחינת איתות לגוגל לתת לך נקודות קידום כי סיפקת לגולש את מבוקשו בצורה הטובה ביותר. 

להביא עוד גולשים – וכמה שיותר. אבל לא סתם גולשים שנכנסים לאתר ויוצאים תוך שניות (זה מביא לתוצאה הפוכה ובמקום קידום, האתר יזכה לדחיקה במורד תוצאות החיפוש). 
מי שמבין את משמעות החיפוש של הגולש מבין שחוץ מהמוצר או השירות שהוא מחפש יש מוצרים משלימים שרלוונטיים לצורך שלו וזה המקום "לדוג" אותו.  דוגמא תמחיש:
באתר שנכתב לסוכנות ביטוח המתמחה בביטוי בריאות לחו"ל נוספו תכנים לביטויי חיפוש כמו: חיסונים לדרום אמריקה... מרפאת מטיילים... וכדומה. אותם גולשים שמעוניינים במידע על חיסונים ועל מרפאת מטיילים מעידים על עצמם כמי שנוסעים לארצות רחוקות ולתקופות ארוכות והם בודאי זקוקים גם לביטוח נסיעות. 
וכך פתחנו פתח לעוד אלפי גולשים להיכנס לאתר שלנו מבלי לדבר כלל על ביטוח נסיעות. אגב, בבדיקה, שום מתחרה לא חשב על האפשרות הזו ואין לו באתר תכנים מסוג זה שמביאים עוד ועוד גולשים.

רלוונטיות – מילת מפתח מס' 1  –  לא סתם ביטוי החיפוש שלך "כתיבת תוכן לאתרים" - נמצא בראש הכותרת. כבר ממבט ראשון ברור לך שהגעת לתוכן שחיפשת. בנוסף יש בכותרת גם תועלת: "הכלי שמניע גולשים באתר שלך להיות ללקוחות". מסוג התועלות שבשבילן חיפשת את כותב התוכן המתאים, ואשר עודדו אותך לקרוא עוד. הגעת עד לכאן? קראת יותר מ-500 מילים. רוצה שגם גולשים באתר שלך יקראו באותו אופן ואדיקות?
 
אני כאן לשירותך לכתיבת  תוכן לאתרים הקיים, כתיבת מאמרים 
לקידום אורגני של האתר, ולהניע גולשים להיות ללקוחות. אני זמין: