דף הבית >> כתיבת תוכן >> כתיבת תוכן לאתרים בהקמה

כתיבת תוכן לאתרים בהקמה שממגנטת גולשים, מניעה לפעולה ומקדמת

אלה הם היתרונות הגדולים והחשובים ביותר של כתיבת תוכן לאתרים,
במיוחד כשמדובר באתרים בהקמה.
כי בשורה התחתונה, בנית את האתר כדי להביא כמה שיותר מהר לתנועת גולשים לעסק ולהפכם ללקוחות. אבל זו רק ההתחלה. מתפקידיה של כתיבת התוכן:

ניתן להשיג אותי בצ'יק 054-2611212    
או בקליק  habarnash@012.net.il
כרמי איתן, "הברנש", כותב תוכן מנוסה ומרצה לכתיבה שיווקית וקופירייטינג במכון 'חשיפה' של האוניברסיטה הפתוחה ומכללת האקר-יו למקצועות ההי-טק
FacebookGoogle+Twitter
  • להביא כמה שיותר גולשים רלוונטיים. דגש על רלוונטיים.
  • להניע אותם לרכישה או להשאיר פרטים ליצירת קשר 
  • וכמובן... לקדם את האתר במעלה מנוע החיפוש כי שם מתבצעת עיקר הפעילות של זירת המסחר האלקטרוני.
ויש עוד... 
(לעקוף את המתחרים, למשל)

אולי זה הזמן לפרוס בפניך את התמונה מה קורה כשאתר עולה לרשת, ואשתדל לעשות זאת בהדגמה פשוטה. 
השקת האתר כמוה כהשתתפות הראשונה שלך במירוץ מכוניות מקצועי. המנוסים, הותיקים וה"משופשפים" בתחום ממוקמים בראש, הם הראשונים לזנק, הם גם ימשיכו להוביל את הטור. אבל... המקומות הראשונים לא רשומים על שמם בטאבו. 
אני כאן כדי לעזור לך בעזרת כתיבת תוכן לאתר שלך, כתיבה שיווקית, כתיבת מאמרים למטרות קידום, כתיבת דפי נחיתה, ניוזלטרים ועוד קשת רחבה של כלים,  לעקוף את המתחרים, להפתיע גם את המובילים הותיקים, להצטרף לחבורת החוד ולהתחיל לנגוס נתח בפעילות העסקית שמציעה לך זירת המסחר האינטרנטית.
רוצה להתקשר אלי כבר עכשיו?
אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il

או להמשיך לקרוא כמה נתונים שחשוב לדעת:
הנה שלושה נתונים שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך:
  • מי שלא שם לא קיים - בכל יום עולים לרשת האינטרנט 60,000 אתרים חדשים סימן מובהק שהזו זירת המסחר ה"לוהטת", כך שעשית צעד נכון בהחלטתך לבנות אתר.
  • כמה שיותר גבוה - 98% מפעילות המסחר נופלת בחלקם של 10 האתרים הראשונים בתוצאות מנוע החיפוש – כלומר: המטרה המתבקשת היא להגיע לעמוד הראשון בגוגל.
  • כבר יש לך יתרון - רק ל-1/3 מבעלי העסקים בישראל יש אתר אינטרנט. כלומר מתוך כל שלושה מתחרים ישירים, לפחות על שניים כבר יש לך יתרון עצום.
מכאן אפשר רק לעלות.
כתיבת תוכן לאתרים:

התוכן הוא המלך! זה הדגל שמנופפים בגוגל ומדגישים בכל הזדמנות . אבל לא כל טקסט נכלל תחת ההגדרה - כתיבת תוכן לאתרים או תוכן שיווקי. יש כאן חוקי 'עשה' ו'אל תעשה', עדכונים שוטפים שיש ליישם וכמו בכל תחום גם כאן לנסיון ולקילומטרז' הארוך יש תפקיד מרכזי. יתירה מזאת, חשוב מאד לייצר ערוץ תקשורת חיובי בין כותב התוכן למעצב ובונה האתר. אם התוכן הוא המלך צריך גם לתת לו מקום של כבוד בכל דף מדפי האתר ולא לדחוק אותו לקרן זוית. זו הסיבה מדוע אני מגיש לך תוכן מעוצב עם הדגשים והבלטות במקומות שראוי להדגיש לעיני הקורא. רק לשתול ולצאת לדרך.

המסקנה ברורה
אם מלאכת הכתיבה מופקדת בידיים של כותב תוכן 'משופשף' בתחום הקידום האורגני, המכיר היטב את מאפייני הגלישה והתנהגות הגולשים - האתר שלך יעשה את דרכו במעלה תוצאות החיפוש, יביא יותר גולשים ויניב יותר תוצאות עסקיות. ולסיום, טיפ חשוב
המונח "אני לא מספיק עשיר לקנות בזול" עובד כאן שעות נוספות ואף חוסך ממך את הצורך בכתיבת תוכן פעמיים – פעם אחת בעלות נמוכה שאינה מביאה תוצאות ופעם שנייה... ההמשך כבר ברור, נכון?