דף הבית >> מאמרים >> כתיבת תוכן איכותי
FacebookGoogle+Twitter
כתיבת תוכן לא איכותי
  • תוכן שאין בו את המידע שהגולש חיפש
  • תוכן עמוס במילות מפתח וביטויי חיפוש
  • תוכן שביטויי החיפוש לא משובצים בו נכון
  • תוכן מועתק (כאן גם גוגל יכול להעניש)
  • תוכן שאינו מעוצב כראוי ומקשה על הקריאה
  • תוכן שלא מעניין לקרוא אותו או מנוסח רע
התחלתי דווקא מנקודה זו במטרה לחסוך ממך טעויות שעלולות להיות יקרות כבר בצעדיך הראשונים אל אתר אינטרנט משלך. אם יש לך אתר, עכשיו קל לך לזהות אם כתיבת התוכן בו איכותית (או לא). 
בעלי אתרים רבים נוטים לכתוב טקסטים בעצמם או מתפתים למחיר זול ומפקידים את המלאכה בידי כותבי תוכן בשיטת 'העתק הדבק' ובסופו של דבר שכרם יוצא בהפסדם: כי התוכן לא מעניין, ביטויי החיפוש לא משובצים כראוי, הטקסט לא מעוצב כראוי, וכשגוגל מזהה העתקת טקסט הוא מעניש וזה כמעט בלתי אפשרי לשכנע אותו שהעבירה נעשתה בתמימות.

כלל הברזל בכתיבת תוכן לאינטרנט:
תוכן איכותי מעודד את גוגל לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש. איך גוגל יודע להבחין? או..הו... יש לו אין ספור כלים מתוחכמים. אבל למה להסתבך, הנה הסבר פשוט שעושה הגיון.  גוגל "יושב" על האתר שלך 24/7 ובודק כל תנועה, כניסה, יציאה, שינוי שחלו בו.
בין היתר הוא בודק נתונים כמו:
1. כמה זמן הגולש נמצא אצלך באתר
2. האם הגולש עובר לדפים נוספים באתר
3. האם הגולש עובר מדפי מידע: דף הבית...על אודות... השירות שלנו... כתבו עלינו 
לדפי פעולה כמו: צור קשר... מילוי פרטים... הזמנת מוצר...

וההקבלה מכאן מאד פשוטה
בדיקת הנתונים של גוגל המצויינת בפסקה הקודמת היא כמובן קצה קצהו של המזלג אבל מספיקה כדי להבין את העיקרון. אם הגולש נמצא הרבה זמן באתר או גלש לעוד דפים - סימן שהוא מצא את המידע שהוא חיפש, התוכן היה מסקרן ומעניין, הקריאה קלה ומרתקת. ואם הגולש גם ביצע פעולה: השארת פרטים, צור קשר, רכישה – אזי המעגל הושלם ואלה הם בדיוק האתרים שגוגל היה רוצה לראות בראש תוצאות החיפוש – האתרים שמעניינים את הגולשים ומספקים להם את מבוקשם הן ברמת המידע והן ברמת השירות או המוצר. 

ומי עושה את כל אלה אם לא התוכן? 
מי מעביר מידע? מי מגיש אותו קל, פשוט וברור? מי משכנע? מי מוכר? מי אם לא – כתיבת תוכן איכותית. הייתי יכול להפליג עוד דפים שלמים בעניין זה ובנושאים משיקים כמו כתיבת תוכן לאינטרנט, כתיבת תוכן לאתרים, כתיבת תוכן שיווקי או כל ביטוי מפתח אחר. אבל בשורה התחתונה הכל מתנקז למסקנה אחת ברורה – כדאי לך להשקיע בכתיבת תוכן איכותי. כי התוכן הוא המלך.
רוצה לדעת עוד על כתיבת תוכן? יש לך שאלה שנוגעת במיוחד לאתר שלך, רוצה להתייעץ? אני מזמין אותך ליצור איתי קשר. אני עונה לכולם, בכיף ובסבלנות, מה גם שהתקשורת בינינו אינה עולה לך כסף ואינה כרוכה בשום התחייבות מצידך. 
 

כתיבת תוכן איכותי

"התוכן הוא המלך"! ביטוי שגור בפי המבינים בקידום אתרים וכתיבת תוכן.
ומה הפלא? מנועי החיפוש וגוגל בראשם משנים את כללי קידום האתרים לעיתים תכופות. מתוך קובץ הכללים החדשים רק קומץ מזערי נחשף והיתר נשאר חסוי, מקדמי אתרים רבים נאלצים לפעול בשיטת הניסוי והתהייה וכתוצאה מכך אתרים עולים ויורדים בתוצאות החיפוש ללא הסבר או דרך פעולה ברורה.
רק תחום אחד - כתיבת תוכן - ממשיך לדחוף את 'עגלת הקידום' במעלה תוצאות החיפוש. זאת ועוד, גם גוגל מייחס בכל עדכון שיוצא לאור, יותר ויותר חשיבות לתוכן הכתוב, אבל בתנאי אחד:

כתיבת תוכן איכותית – זו הדרישה האולטימטיבית של גוגל ויש לו את כל הכלים לזהות תוכן לא איכותי. אם כך, אני מציע שנעשה קצת סדר בתחום כתיבת תוכן לאינטרנט כולל כתיבת תוכן לאתרים. אם יש לך אתר אינטרנט או בכוונתך להקים כזה, כדאי לך מאד לקרוא. המאמר הזה נועד לעשות לך סדר בראש ואף לחסוך לך הרבה כסף ואכזבות כתוצאה מאתר שלא 'עומד בציפיות' ולא מביא לקוחות.
רוצה ליצור איתי קשר כבר עכשיו? בבקשה:
אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il