דף הבית >> מאמרים >> כתיבת תוכן איכותי
גולש או גולשת?
האמת? אין לי מושג! וזה גם לא כל כך משנה. האם הרגשת שהטקסט פונה אליך בהתאמה למינך – בין אם מדובר בגבר או אשה. ובשתי מילים – "כתיבה ביוניסקס". הגולש אפילו לא חש בכך כי זה כל כך טבעי, זורם ומעודד קריאה. 
 
איך שהזמן טס כשנהנים
כמה פעמים יצא לך לשוחח בסלולרי ובסיומה פשוט לא האמנת שהשיחה נמשכה כל כך הרבה זמן. זה כוחה של שיחה בשניים.  בדיוק כמו הדיאלוג שמתקיים בינינו כעת. וכך, מבלי להרגיש חלפו להן כמעט שלוש דקות מאז שהתחלת לקרוא את הדף כתיבת תוכן איכותי. 
 
 
יש לך שותף לקריאה
הוא בלתי נראה לעין. הוא קורא יחד איתך במקביל - לא את התוכן אלא אותך וכל תנועה ופעולה שלך באתר שלי. כמובן שאני מתכוון לגוגל. וכאן מתחילה מערכת יחסים נפלאה בינך לבין מנוע החיפוש במסגרתה הוא מספק לך כל מידע או תוכן שברצונך לקבל, ו'בתמורה' לומד על פי התנהלותך באתר את איכותו והאם לקדם אותו )קידום אורגני(.
 
להגדיר כתיבת תוכן איכותי?
הכי קצר שאפשר? תוכן איכותי גורם לגולש לבצע את כל הפעולות והמהלכים שמאותתים לגוגל שמדובר בתוכן מצויין או באתר מדהים. איתותים ותשדורות אלה  של הגולש כמותן כהמלצה לגוגל  לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש. 
הגעת עד לכאן?
כל הכבוד!!! כמעט והגענו לקו הסיום, ולא נותר לי אלא להניח שכנראה התוכן עומד בהגדרה ובדרישות מכותב התוכן:
  • דיברתי איתך, שאלתי שאלות, הלכנו יד ביד לכל אורך התוכן הכתוב
  • אם הייתי אומר לך מראש שצריך לקרוא 300 מילים, כנראה שלא היינו מגיעים לכאן יחד.
  • שילבתי בתוכן מידע על התנהגות גולשים ואף הוכחתי לך איך זה עובד הלכה למעשה.
  • השתמשתי בכתיבת יוניסקס כדי לקרב בינינו ולדלג מעל מחסומים והתנגדויות קריאה אופייניות.
  • ואחרון חביב, עליו לא דיברתי עדיין, זו היתה  גם כתיבת SEO לצורך קידום. האתר שלי.
רוצה לדעת כיצד כתיבת תוכן איכותי מתדלקת 
את הקידום האורגני של האתר: לקריאת התוכן...

"ברנש, הבנתי את הראש שלך, רוצה לדבר איתך!"
אפשר להתקשר אלי בצ'יק
054-2611212  

אפשר גם בקליק
habarnash@012.net.il

כרמי איתן, "הברנש", כותב תוכן מנוסה ומרצה לכתיבה שיווקית וקופירייטינג
ב'חשיפה' בבית הספר לאומנויות תקשורת של האוניברסיטה הפתוחה 
וקרן שמש מלכ"ר לקידום עסקים "צעירים"
 

כתיבת תוכן איכותי
גוגל והגולשים יאהבו את האתר שלך 

אמנם חיפשת בגוגל כתיבת תוכן איכותי, אם כי בין השורות, אני מבין שמגמת החיפוש היא אחר כותב התוכן המתאים ופחות הסברים דידקטיים מה זה כתיבת תוכן. אם כך, אני מציע שנשחק משחק תפקידים ב"שידור ישיר" LIVE – כאן על המסך. אני אשחק את תפקיד המשני (כותב התוכן), ולך מיועד התפקיד הראשי – הגולש: שנתחיל? אקשן!

שמת לב?
בוודאי שמת לב שאת התפקיד הראשי ייעדתי לך. זה לא נעשה רק מתוך נימוס, בחיים האינטרנטיים הגולש הוא הדמות המרכזית. הוא הלקוח שכולם מחזרים אחריו וכל בית עסק עושה כמיטב יכולתו לזכות בתשומת ליבו של הגולש ו...שיקנה את מרכולתו.