דף הבית >> מאמרים >> כתיבת תוכן איכותי - שווה קידום משמעותי לאתר שלך
FacebookGoogle+Twitter

כתיבת תוכן איכותי - שווה קידום משמעותי לאתר שלך

מי לא רוצה למצוא חן בעיני גוגל, שיקום!!! אף אחד לא קם? לא מפתיע.
אבל, גוגל הוא גולם וכדי למצוא חן בעיניו אין טעם לעשות לו עיניים או לבוא עם מחשופים נדיבים. זה לא יעבוד!!! מה ש"עושה לו את זה" ואף גורם לו לבצע קידום אתר במעלה תוצאות החיפוש הוא תוכן איכותי. מבחינת גוגל, כתיבת תוכן איכותי משמעותה:

  • לספק לגולש את המידע שהוא ביקש
  • שהתוכן יהיה קל לקריאה ובעל "כוח משיכה" 
  • טקסט מעוצב בצורה מאירת עיניים ובאופן שמקל על הקריאה
  • ובשורה התחתונה להניע לפעולה
נו באמת, איך גוגל יודע אם הטקסט זורם, מרתק, כתוב בשפה קלילה ופשוטה? מה, הוא קורא תכנים?
ראשית כל - כן, גוגל קורא תוכן. לגוגל יש מן "עכבישים" שסורקים את הרשת ומחפשים מילות מפתח וביטויי חיפוש ששתולים בתוך הטקסט. אבל זו לא התשובה שרצית לשמוע וגם לא התשובה שרציתי להרחיב עליה. אנחנו עכשיו עוסקים בנושא שהוא סופר חשוב בעבורך – איך כתיבת תוכן גורמת לקידום אתרים, נכון? אז קדימה, נצא לדרך:

כתיבת תוכן = קידום אתרים = יותר עסקאות סגורות עבורך
לגוגל יש מאות פרמטרים באמצעותם הוא בוחן את איכותה של כתיבת תוכן. הנה כמה:
כמה זמן הגולש נשאר באתר – אם נשאר הרבה זמן סימן שמצא עניין וקרא את התוכן.
מעבר הגולש בין דפי האתר – אם עבר מדף לדף כנראה שזהו אתר שעונה על מבוקשו, שהרי אחרת היה לוחץ על כפתור "back" ועובר לאתר אחר.
האם הגולש השאיר פרטים או ביצע רכישה – או... את זה גוגל אוהב במיוחד שכן זה הסימן שהגולש מצא את מבוקשו. וזו בעצם היתה המטרה לשמה גוגל קיים נכון? איך קוראים לזה? אוטוסטרדת המידע!
וזה היה רק על קצה המזלג. כאמור, יש לגוגל עוד המון פרמטרים על פיהם הוא בוחן אתרים בכלל וכתיבת תוכן בפרט ומחליט אם וכמה לקדם את האתר שלך במעלה תוצאות החיפוש. וכידוע:
 
ככל שהאתר שלך ממוקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש, 
יותר גולשים יגיעו אליך ובשורה התחתונה האתר יניב לך 
הרבה יותר פעילות, לקוחות, עסקאות והכנסה.
התוכן הוא המלך. את זה לא אני אמרתי, את זה גוגל בכבודו ובעצמו מצהיר ואומר
ולא רק מצהיר אלא גם עושה. כלומר, מעת לעת גוגל משנה את הפרמטרים על פיהם הוא קובע אם לבצע קידום אתרים. פעם, הפרמטר החזק היה מספר הפעמים שמילת מפתח מופיעה בתוכן. כך למשל, כתיבת מאמר כמו זה שעכשיו רץ לנגד עיניך ואשר נושאו כתיבת תוכן, היה צריך לשלב את מילת המפתח כתיבת תוכן כ-5% מכמות המילים. כלומר, מאמר בן 500 מילה היה צריך להכיל 25 פעמים את מילת המפתח כתיבת תוכן.

כלל זה הביא כל כותב תוכן שמכבד את עצמו לעוות משפטים, ולהתנסח ניסוחים פתלתלים העיקר לשלב כמה שיותר פעמים את מילת המפתח. 

ומי שכנע את הגולש לקנות מוצר או שירות אם לא התוכן?
גוגל הבין שהוא חוטא לעצמו ושינה את הכלל. ומאז, לא כמות הופעות מילות המפתח שקובעת אלא איכות כתיבת תוכן לאתר היא שקובעת. וכבר מנינו את האופן שבו גוגל בוחן את איכות הטקסט: זמן שהיית הגולש באתר, מעבר מדף לדף, השארת פרטים או רכישה. ומי שכנע את הגולש לקנות מוצר או שירות אם לא התוכן והמילה הכתובה?

תודה רבה!
ולסיום רציתי להגיד לך - תודה רבה. אם קראת עד לכאן בילית באתר שלי כ-4 דקות. איך אני יודע? המפתח לזמן קריאה הוא 2 מילים לשנייה ובדיוק כאן חצינו את קו ה-500 מילים. כנראה שמשהו משך וריתק אותך: סיגנון הכתיבה, הדיבור הישיר אליך, המידע, הצורה בה הטקסט מעוצב.

כך או אחרת, הינך חונה באתר שלי יותר מ-4 דקות וזה המון זמן!!! כאמור, גוגל סופר  את הדקות ומסיק שיש כאן כתיבת תוכן איכותית שמושכת אותך וגולשים אחרים לבלות באתר שלי - נתון שמזכה אותי בקידום - ועל כך רציתי להודות לך.

ואם ברצונך שגולשים יקראו את התכנים באתר שלך באותה שקיקה ועניין
אני מזמין אותך ליצור איתי קשר כבר עכשיו אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il