דף הבית >> מאמרים >> כתיבת תוכן - איך ניתן לדעת אם התוכן באתר שלך עושה את העבודה?
FacebookGoogle+Twitter

כתיבת תוכן - איך ניתן לדעת אם התוכן באתר שלך עושה את העבודה?

רוצה לדעת אם אכן האתר שלך "נהנה" מכתיבת תוכן מעולה? הבדיקה מאד פשוטה – התוצאות. למען האמת יש הרבה פרמטרים לבדוק איכות כתיבת תוכן. 

הנה שלושה:
* זמן שהות הגולש באתר
* עליה בכמות הפניות אליך דרך האתר
* התקדמות האתר במעלה מנוע החיפוש


את כל זה עושה כתיבת תוכן? כן, ואפילו יותר, ולכל הספקנים מיד אביא הוכחות מהשטח שיציגו את כוחה של כתיבת תוכן איכותית. חשוב להבין, אינני מבטל ולו גם במילימטר אחד מחשיבות מבנה האתר, עיצובו וכוח המשיכה הויזואלי שלו. יחד עם זאת – בשורה התחתונה, מי שעושה את אקט השיכנוע והמכירה הוא הטקסט. ועכשיו....


עכשיו אני רוצה להכיר לך את כלי הבקרה לבדיקת איכות כתיבת התוכן

על גוגל אנליטיקס שמעת? אם כן, בודאי ידועות לך איכויותיו של הכלי ואיזו אינפורמציה מדהימה הוא מסוגל לספק לך על האתר שלך ועל תנועת הגולשים בו (כדי לא לשעמם אותך במידע ידוע אני מציע לך לדלג מעבר לגרף ולהמשיך משם). אם טרם נחשפת לגוגל אנליטיקס הנה הסבר קצר שיבהיר לך מה התוכנה הזו עושה. אל חשש, זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע. שנתחיל? קדימה:

גוגל אנליטיקס הינה בעצם תוכנת ריגול שמוצעת לך חינם ובאפשרותך ל"הצמיד" אותה לאתר שלך בקלי קלות. התוכנה בודקת כל תנועה באתר: כמה גולשים נכנסו לאתר, באיזה מילות מפתח הם השתמשו, באיזה עמודים הם ביקרו, כמה זמן הם שהו באתר, באיזה דפדפן הם חיפשו אותך, מיקום גיאוגרפי, אפילו מהי רזולוציית מסך המחשב של כל גולש. 

איך כל זה קשור לאיכות כתיבת תוכן? הרי רצית לבדוק אם האתר שלך מכיל כתיבת תוכן איכותית, נכון? כל שעליך לעשות הוא להתחבר לתוכנת גוגל אנליטיקס ולהתחיל לקבל את התוצאות. מיד אסביר לך איך ל"פענח" את התוצאות. אבל קודם איך זה נראה: 



אני מזמין אותך ליצור איתי קשר כבר עכשיו
 אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il
היינו עסוקים בבדיקת איכות כתיבת התוכן באתר שלך. ובכן, אם התוכן איכותי הוא יגרום לגולש להישאר באתר, לקרוא, לנווט בין הדפים, לרצות ליצור איתך קשר ואולי אפילו לרכוש on-line מוצר או שירות המוצע לו. בהקשר זה חשוב לדעת כי דף הזמנות וצור קשר הם דפי הפעולה של האתר בעוד האחרים הם דפי המידע. גוגל (מנוע החיפוש) עושה הבחנה בין השניים וכמובן שהזמנה מעידה על כך שהגולש מצא באתר שלך את שחיפש וזו נקודת זכות וסיבה לקדמו במנוע החיפוש. 
לשם ההגינות אני חייב לציין: הנתונים המובאים בדוגמא שלפניך הם מאתר שאינו עובר קידום בשום צורה ואופן, אלא נשען על כתיבת תוכן בלבד.

גוגל אנליטיקס מציג בפניך את נתוני הגלישה של כל גולש בצורה קלה וברורה ובעצם, נותן לך אישוש לכך שכתיבת התוכן מצויינת (או לא, תלוי במספרים). איך קוראים את הנתונים? בשלב זה אתייחס רק לשלושה פרמטרים מתוך רבים שהתוכנה מציגה בפניך:
ואל הרווח הגדול: התקדמות במעלה מנוע החיפוש 
נכון, קידום האתר הוא פועל יוצא של הרבה פעולות: קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים, מאמרים, קידום ממומן אבל גם – קידום אורגני המתבסס רובו ככולו על כתיבת תוכן שמכיל מילות מפתח (הביטויים והמילים באמצעותם מחפש הגולש במנוע החיפוש את מבוקשו). וכך בעצם כתיבת תוכן מקדמת את האתר שלך פעמיים:
א. בזכות מניעת בריחת הגולש מהאתר והשארתו באתר לזמן רב 
ב. בזכות כתיבת תוכן לשם הקידום האורגני.

אין לך זמן לדוגמאות של אחרים? רוצה תוצאות? רוצה שגם באתר שלך גולשים יקראו את התכנים באותה שקיקה ועניין,