דף הבית >> כתיבת תוכן >> כתיבת מאמרים לקידום אתרים

כתיבת מאמרים לקידום אורגני.
הנוסחה פשוטה:

למעשה, יש בכתיבת מאמרים לקידום אורגני עוד יתרונות מהותיים מאשר "רק" קידום במעלה מנוע החיפוש. משול הדבר לדייג שמשליך לים חכה אחת עם פתיון אחד. לידו עומד דייג נוסף עם חמש חכות, חמישה פתיונות שונים והוא משליך חכותיו לחמישה כיוונים ומרחקים שונים. למי יש יותר סיכוי ללכוד דגים? ומי יתפוס דגים ממקומות שדייגים אחרים לא  חשבו שאפשר? ובכן התשובה ברורה: 

FacebookGoogle+Twitter
אבל... לא כל כתיבת תוכן או כתיבת מאמרים תעשה את העבודה. צריך כאן עוד משהו:
כדי שכתיבת מאמר תניב את התוצאה האופטימלית צריך כותב מנוסה בכתיבת תוכן לאתרים ובעל קילומטרז' רציני בכתיבה שיווקית. עליו להיות מעודכן בדרישות המשתנות של גוגל בדבר כתיבת תוכן למטרות קידום, מבנה טקסט, היכן לשתול את מילות המפתח, מספר הפעמים שיש לשלבן בתוכן, להכיר את מאפייני הגלישה והתנהגות גולשים ברשת ועוד. ובכן, כל אלה הם תחום העיסוק שלי, אני מלמד באוניברסיטה הפתוחה, במכללת האקר-יו (ובעוד אירגונים) איך עושים את זה נכון ואשמח לעמוד לשירותך בעניין. שווה לך להתקשר אלי להתייעצות ולהכוונה, וכמובן, גם לכתיבת תוכן לאתרים. השיחה ביננו אינה כרוכה בתשלום או התחייבות מצידך.
 

יותר מאמרים>> יותר קידום>> יותר גולשים>> יותר עסקאות.

יותר כתיבת מאמרים לשם קידום אורגני, יותר סיכויים להגיע ליותר גולשים, שמחפשים את השירותים/מוצרים שלך בדרכים שונות מעבר לביטוי החיפוש השגרתי והמקובל. ובשורה התחתונה, ככל שיהיו יותר כניסות לאתר מיותר מקורות, גוגל יראה בכך סיבה מצויינת לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש וכידוע – יותר גולשים, יותר עסקאות.
ניתן להשיג אותי בצ'יק 054-2611212    
או בקליק  habarnash@012.net.il

אולי דוגמא מהשטח תבהיר ותמחיש לאיזה תוצאות אפשר להגיע: 
בעלי סוכנות ביטוח ביקשו לבנות אתר שעוסק אך ורק בביטוח רפואי לחו"ל. נכתבו לאתר תכנים ומאמרים שמכילים ביטויי חיפוש כמו: ביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל... ביטוח רפואי לחו"ל... ביטוח נוסעים לחו"ל... וכדומה. 
אבל... כל סוכנויות הביטוח מנסות "לדוג" גולשים באמצעות מילים אלה. זאת ועוד. אתרי המתחרים רוויי תכנים ומאמרים, הם בעלי ותק רב וכנראה גם נהנים מפעולות קידום שמיקמו אותם במקומות הראשונים בגוגל. כל אלה מקטינים את הסיכוי של האתר החדש להגיע למקומות ריאליים אם בכלל.

 
המסקנה המתבקשת היתה לכתוב כמה שיותר מאמרים
בתחום כדי להניע את קידום האתר. איזה מאמרים? הנה:

חיסונים לתאילנד – 1600 חיפושים בחודש
אלף ושש מאות גולשים מחפשים מידע בדבר הצורך בחיסונים לתאילנד. כלומר, הם מעידים על עצמם שבכוונתם לנסוע לחו"ל, הם דואגים לבריאותם ובודאי נמצאים בשלב כזה או אחר של רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. והנה הם פוגשים תוכן שמספק להם מידע חשוב ורלוונטי לביטוי החיפוש. סיבה מספיק טובה לקרוא, לנוע בין יתר דפי האתר... להשאיר פרטים ליצירת קשר. מן הפרמטרים המרכזיים שמאותתים לגוגל שמדובר בתוכן "שווה" שכדאי לקדם. 

וזה היה רק ביטוי חיפוש אחד
אם נוסיף חיפושים כמו מרפאות מטיילים – 480, חיסונים להודו – 880, חיסונים לדרום אמריקה – 590... ועוד ביטויים מעולם התוכן של הנוסעים לחו"ל, נגיע בסיכום לאלפים רבים של גולשים "חמים" על ביטוח נסיעות לחול. כתיבת מאמרים שנותנים מענה לחיפושים אלה, תביא להופעתם בין תוצאות החיפוש שגוגל מציג לגולשים ותספק "דלק" באוקטן גבוה לצורך קידום אורגני של האתר.

 
כתיבת מאמרים לקידום אורגני – כל המרבה הרי זה משובח:
כי המשמעות היא יותר גולשים, יותר קידום יותר עסקאות
רוצה להתקשר אלי כבר עכשיו?
אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il

כרמי איתן, "הברנש", כותב תוכן מנוסה ומרצה לכתיבה שיווקית וקופירייטינג במכון 'חשיפה' של האוניברסיטה הפתוחה ומכללת האקר-יו למקצועות ההי-טק