דף הבית >> כתיבת תוכן
כתיבת תוכן איכותי לאתרים
האתר הוא איש המכירות המקוון שלך. הוא יכול להיות עובד רגיל, כמו כולם. הוא יכול להיות העובד המצטיין שלך שעושה כמה פעולות במקביל: מרתק גולשים לאתר, משכנע אותם להעדיף אותך על פני המתחרים, מעודד אותם להשאיר פרטי קשר או אפילו  יותר טוב – לקנות ממך מוצרים או שירותים. 
ותוך כדי ביצוע כל אלה... גם לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש (כתיבת SEO). רק דבר אחד נשאר לך לעשות – לבחור את כותב התוכן  ששולט ברזי כתיבת התוכן השיווקי וכתיבת תוכן לאתרים.


כתיבת תוכן לאתרים בהקמה
בנית אתר כדי לקדם את עסקיך, נכון? אבל, ברוב המקרים האתר הראשון שבית עסק מקים לעצמו חסר את הכוח להגיע למקום גבוה בתוצאות מנוע החיפוש. אין לאתר עדיין את הוותק שיש לאתרי המתחרים, אין לו את כמות התכנים שיש לאחרים ובינתיים, עד שיתחיל לנוע כלפי 'מעלה', האתר לא מספק את הסחורה. מה עושים? יש כמה וכמהפתרונות שאשמח לשתף אותך בהם... 


כתיבת מאמרים לקידום אתרים
הוא תוכן שיווקי לכל דבר ועניין. אין הבדל בין מאמר לדף תוכן באתר. במיוחד כיום כאשר כל דף תוכן הואדף עצמאי שגוגל מציג בפני הגולשים על פי ביטויי החיפוש שלהם. כלומר, אם היו לך באתר שלושה דפי תוכן שעוסקים באותו מוצר או שירות אך כל אחד נשען על ביטוי חיפוש אחר, לדוגמא, אם היו באתר שלושה מאמרים: "כתיבת תוכן לאתרים", "כתיבת תוכן שיווקי", "כתיבת תוכן לאינטרנט" היו מגיעים אליך יותר גולשים - כולם חיפשו אותך, כל אחד בביטוי חיפוש אחר. מכאן הנוסחה: יותר מאמרים >>> יותר גולשים>>> יותר סיכויי מכירה. דרך אגב, באתר שלי יש הרבה יותר מ'רק' שלושה מאמרים שעוסקים במילות המפתח האלה...


כתיבת דפי נחיתה
הגולש חיפש מוצר מסויים, בין אם לרכוש ובין אם לקבל מידע. דף נחיתה אמור לצמצם את הדרך ואת פרק הזמן מהרגע שהגולש נכנס לעמוד הנחיתה שלך לבין הנעתו לפעולה. זה לא הזמן לספר לו כמה בית העסק גדול או כמה עובדים מועסקים בו. וזה גם לא הרגע המתאים למשפטים כמו "השירות שלנו הוא עמוד האש שמוביל את המחנה ומאז היווסדנו בשנת תרפפ"ו". דף נחיתה אמור להיות: קצר, ממוקד תועלות גולש/חוזקות מוצר, רלוונטי במדוייק לחיפוש שלו ועדיף עם תבליני קריאייטיב כדי שיהיה מעניין, מרתק ונבדל מהמתחרים.


כתיבה שיווקית
קוראים לה 'כתיבה שיווקית', כתיבה דיבורית, כתיבה שיכנועית או אפקטיבית. בשורה התחתונה כולם מתכוונים לגרום לגולש לרצות, להעדיף ואף לקנות מבלי להרגיש שמוכרים לו. כי כולנו מזהים איש מכירות בפעולה ומיד מפתחים חומת התנגדויות. כתיבה שיווקית נכונה עובדת על היכולת של כותב התוכן להציג את התכנים מזוית הראיה של הגולש: לא כמה העסק גדול וטוב אלא כמה הגולש הולך ליהנות ולהרוויח. מאחר והגולש והצורך שלו הם לב הדברים נשענת הכתיבה השיווקית על: פריטה על מיתרי הרגש, גרוי החושים, הצפת תועלות והדלקת אסוציאציות ככלי שיכנוע. הרבה יותר קל למכור אוכל למי שחושי הטעם, הריח והראיה שלו מופעלים, נכון? אגב, כתיבת תוכן שיווקי זה לא  רק לאתרי אינטרנט, אלא גם...
 

כתיבת תוכן, ובמיוחד כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט היא כמו
אולר משוכלל שנותן בו זמנית מענה מעולה למגוון משימות
שיווק, קידום מכירות, כמו גם, קידום אורגני של האתר במעלה
תוצאות החיפוש. אבל...

כדי להשיג את כל המשימות האלה בעזרת כתיבת תוכן לאתרים או דפי נחיתה צריך כותב תוכן 'משופשף' היטב שיודע: לנתח את השוק ואת פעילות המתחרים, לזהות את קהלי היעד, להתאים את יתרונות המוצר או השירות לצורך שלהם ועוד. רק כך, יותר חלקים של 'אולר הכתיבה השיווקית' נכנסים לפעולה ומייצרים בעבורך יותר נכסים חשובים: מתעניינים, לקוחות, עסקים, וכפועל יוצא, צלילים נעימים בקופה הרושמת.
לאיזה צורך דרושה לך כתיבת תוכן?
תוכן לאתר קיים? תכנים לאתר בהקמה? דפי נחיתה?
קידום אתרים אורגני?

כתיבת תוכן. הטקסט יכול להיות 'עובד רגיל'

אפשר להתקשר אלי בצ'יק
054-2611212  

אפשר גם בקליק
habarnash@012.net.il

כרמי איתן, "הברנש", כותב תוכן מנוסה ומרצה לכתיבה שיווקית וקופירייטינג
ב'חשיפה' בבית הספר לאומנויות תקשורת של האוניברסיטה הפתוחה 
וקרן שמש מלכ"ר לקידום עסקים "צעירים"