דף הבית >> כתיבת תוכן >> כתיבה שיווקית לדפי נחיתה

כתיבת דף נחיתה שמביאה כמה
שיותר "סוסים" אל השוקת...

דף נחיתה הוא הזדמנות מעולה להפוך כל גולש שנכנס אליו ללקוח שלך. למעשה, יש לגולש שתי אפשרויות: או להשאיר פרטים/ליצור קשר או לצאת ולעבור לדף הבא (של המתחרה למשל...). 
וכאן כתיבת התוכן לוקחת את המושכות לידיים במטרה לדבר עם הגולש, להציף תועלות, לשכנע ולהניע אותו לפעולה.

FacebookGoogle+Twitter
דפי נחיתה - חשוב לדעת
דף נחיתה הוא בדרך כלל המוציא לפועל של קמפיין ממומן (או כפי שקוראים לו – קידום ממומן). כלומר, גוגל נותן לך מדף להניח עליו את דף הנחיתה וגובה תשלום בעבור כל גולש שנכנס אליו (תשלום פר קליק = PPC) גם אם לא השאיר פרטים. במקרים רבים העלות יכולה להגיע לעשרות שקלים לכל קליק ולהוצאה חודשית של אלפי שקלים. ולכן חשוב להשתמש בדפי נחיתה בצורה מושכלת ולכתוב אותם כך שיביאו למקסימום החזר כספי על השקעה. ויש עוד מידע חשוב:
רוצה להתקשר אלי כבר עכשיו?
ניתן להשיג אותי בצ'יק 054-2611212  
או בקליק  habarnash@012.net.il
או להמשיך לקרוא איך הדברים עובדים בפועל:
הוא התחיל...
הגולש התחיל איתך בשיחה ברגע בו הוא כתב במנוע החיפוש את מילת המפתח. בעצם הוא אמר לך מה הוא מחפש או מה הבעיה שהוא מבקש לה פתרון. מרגע זה התשובה היא שתקבע את המשך השיחה והיא מתחילה כבר בשתי שורות התיאור (דסקריפשן) שבתוצאות החיפוש. דסקריפשן שונה ונבדל מהיתר (ומרביתם נראים אותו הדבר) ייצור יתרון ויניע ליותר קליקים.

צרכנים לא קונים מוצרים הם קונים תועלות
הגולש, כלקוח או צרכן, קורא ופועל כאשר שאלה אחת מהדהדת בראשו: "אז מה יוצא לי מזה?". ולכן דף נחיתה צריך להכיל את התועלת המרכזית כבר בכותרת העמוד. המשכו של דף הנחיתה צריך להתבסס על יתר מאפייני הקריאה של הגולש:
  • הוא עצלן – לא אוהב לקרוא הרבה (אלא אם כן התוכן ממש תוסס, מרתק וממגנט) ולכן גם את יתר החוזקות והיתרונות צריך להציף ולהציג כתועלות. ואת כל התוכן כולו צריך להכניס במסך אחד, כי עצלנות זה גם להתעצל לגלול מסכים. אגב, סרטון וידאו עד דקה מעלה את אחוזי התגובה משמעותית. כי לא צריך לקרוא.
     
  • הוא ספקן – ולכן מילים "לעוסות" כמותן כבר שמענו וראינו אין ספור פעמים כמו: אמינות, מקצועיות, נוחות, מחיר הוגן וכדומה לא יעבדו. יש כלל שאומר: אי אפשר למכור בלי לשכנע. ולכן, הטקסט בצורת הפניה שלו ובאופן כתיבתו צריך לייצר אמינות מבלי להשתמש במילה.
     
  • הוא לא רואה טוב – האמת שהוא רואה מצויין אבל העין שלו נוטה להתעלם ממספרי טלפון בגודל אות מזערי או מקום להשארת פרטים מוחבא ומוצנע. וחבל, כל קליק עלה הרבה כסף אז דווקא את ההנעה לפעולה נציג בקטן? ממש לא!
     
  • הוא לא רוצה – הוא כן רוצה, עובדה הוא חיפש מוצר או שירות בכוחות עצמו אבל הוא יודע שהולכים 'להשחיל' אותו ולכן הוא קורא כשהוא מלא במחסומים והתנגדויות. זה מתפקידו של הטקסט להסיר את ההתנגדויות, להפעיל חושים ורגשות, לייצר הסכמות על בסיסן ניתן להניע לפעולה.

האם שמת לב?
עד עכשיו לא כתבתי מילה אחת על עצמי ומדוע כדאי לך לפנות אלי לצורך כתיבת דפי נחיתה, כתיבה שיווקית או כתיבת תוכן. נתתי מענה למילת החיפוש שלך "דף נחיתה" בצורת מידע חשוב, שיתפתי בנסיוני, חתמתי פסקאות בטיפים חשובים... השתדלתי לייצר תחושה של אמינות ובסיס עליו יהיה לך קל יותר לקבל החלטה אם לפנות אלי. 

כתיבת דפי נחיתה
ולסיום, עדיין מבלי לדבר על עצמי, הנה דוגמא לדף נחיתה שכתבתי לבעל מקצוע – איש ישר והגון ומקצוען – אבל, הענף בו הוא עוסק "נהנה" מתדמית שלילית שחייבים לנתץ כדי להניע גולשים ליצור איתו קשר ולהזמין את שירותיו:
ניתן להשיג אותי בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il
כרמי איתן, "הברנש", כותב תוכן מנוסה ומרצה לכתיבה שיווקית וקופירייטינג במכון 'חשיפה' של האוניברסיטה הפתוחה ומכללת האקר-יו למקצועות ההי-טק