FacebookGoogle+Twitter
זהו הכנס הראשון בסדרה במהלכו נצייד אותך בארגז כלי פיתוח וניהול עסקי קלים ליישום. הכנס, המיועד לבעלי עסקים המעוניינים ששנת 2016 תהיה טובה בהרבה משנת 2015, יתקיים ביום חמישי, 3/12/15 בין השעות 18:00-21:30 במרכז סמדר לציור מושב ינוב 
 
הרצאה ראשונה:                                                                                 
מפת הדרך העסקית:
בחלק הראשון של המפגש אציג ואדגים 10 כלים פרקטיים, אותם תוכלו ליישם באופן מיידי, ולגבש בעזרתם תכנית עבודה לשנת 2016:
  • כלים לבחינת המצב הקיים - ניתוח פעילות העסק בשנה החולפת, לימוד ומסקנות לשנה הבאה.
  • הבסיס לכל תוכנית ומפת דרכים - הגדרת המטרות והיעדים לשנת 2016
  • איך מגדירים את הזירה בה העסק פועל וכיצד מאפיינים נכון את המתחרים
  • כלים לזיהוי, חידוד והצפת היתרון התחרותי של העסק שלך בזירת הפעילות
  • גיבוש הדרך להשגת מטרות העסק  ובשפה המקצועית - התמהיל השיווקי של העסק והתועלת ללקוח
  • כלים לניהול בקרה ומעקב שוטף על הביצועים במהלך שנת הפעילות
 
ורד עמיאל שטרנשוס MBA, מומחית לייעוץ וליווי לעסקים קטנים ובינוניים שמטרתו  להפוך עסקים קטנים לג'ינג'ים, בולטים, שורדים על פני זמן ומצליחים עסקית. אני עוסקת בניהול השיווק,  פיתוח עסקי ומיתוג כבר מעל ל-25 שנים, מחציתן כמנהלת עסקים וחברות שמעסיקות עשרות עובדים ומחציתן כיועצת עצמאית לעסקים בהקמה, עסקים קיימים וארגונים חברתיים. בנוסף, מרצה ומרכזת מקצועית של מסלול הלימודים שיווק דיגיטאלי, בבית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה.
 
הרצאה שנייה
הופכים גולשים ללקוחות
הרצאה מרתקת שתכניס אותך לעולם כתיבת התוכן ותעניק לך  כלים קלים ליישום לכתיבה שיווקית שמשמכנעת גולשים להיות לקוחות. והרווח הגדול – חיסכון בכסף ששילמת אם קנית עד כה שירותי קופירייטינג. ואם כתבת עד כה בעצמך, מהיום הכתיבה שלך תהיה הרבה יותר קולחת, משכנעת ומניבה. לא תהיה לך בעיה לכתוב דף נחיתה, דף תוכן, ניוזלטר וכדומה. בין הנושאים:
  • אפקט המראה – איך כתבת או איך כתבו לך עד היום. שווה לבחון.
  • הכר את הגולש – גולש/צרכן לקוח – מה הוא אוהב/שונא, מה מפעיל אותו, מאפייני הקריאה שלו כצרכן ומאפייני הגלישה שלו באינטרנט.
  • איך המוח האנושי פועל - ובעיקר איך לנווט אותו לצרכים שלך ולהניע גולש לפעולה
  • המבנה הנכון לכתיבה שיווקית – כך גוגל והגולשים רוצים שתכנים יכתבו. והרווח כפול: גם קידום אורגני בגוגל וגם יותר עסקאות.
  • טיפים קטנים שעושים את ההבדל הגדול בין כתיבת תוכן שיגרתי לתוכן שעובד
 
מרצה: איתן כרמי, הברנש – קופירייטר משופשף היטב, מומחה לכתיבה שיווקית וכתיבת SEO (קידום אורגני). נמצא במקום הראשון בגוגל  ובעמוד הראשון – אורגנית -  תחת  מילות מפתח כמו: כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת תוכן לעסקים בהקמה, כתיבת תוכן לאתרים קיימים, ועוד. מרצה לכתיבה שיווקית ומרכז מקצועי של קורס קופירייטינג במכון חשיפה של האוניב' הפתוחה, מרצה בבצפר לקופירייטינג, מרכז קורסי קופירייטינג ומרצה במכללת האקר-יו ברמת גן וכותב תכנים שמקדמים עסקים לעסקאות ואת האתר במעלה מנוע החיפוש.

 
מספר המקומות מוגבל, הזדרזו להירשם. העלות 90 ₪ בלבד
לפרטים נוספים ולהרשמה צרו איתנו קשר
טלפוני או שלחו מייל ואנחנו נחזור אליכם:
 ולא... בניגוד למרבית הכנסים, בסופו של מפגש לא יהיה את פרק המכירה בסגנון:
סדנת כתיבה שנפתחת מחר או כנס מצומצם שנותר בו עוד מקום אחד. איפה הרווח?
נאמנים לתפיסת העולם של BNI גם אצלנו – הנותן מקבל!
ורד עמיאל שטרנשוס        להרשמה כרמי איתן - הברנש
050-9019031 < אפשר בצ'יק > 054-2611212
 vamiel@013.net  < ואפשר בקליק > eitan@habarnash.co.il