דף הבית >> אודות
תקופת משרדי הפירסום 
ובכן, רואים מיד שאני לא ילד. כן, פעם גם לי היתה צמה, בתקופה בה עבדתי במשרדי פרסום כמו בילצקי ערמוני יהושע, תוצאות, בינג ליניאל, ויינברג קרסו שמיר (אז היה מקובל שלכל משרד יש שלושה שמות לפחות). 
אלה היו השנים הנפלאות בהן טיפלתי בים של תקציבים כמו: 
טויוטה, שברולט, סיאט, תדיראן, יורוקום, פנסוניק, חברות בניה, חברות תרופות, חברות תעופה, אינטרנט זהב (ראשית האינטרנט), בתי ספר לשפות ולפסיכומטרי, ביפר, מועצת החלב, יצרני מטבחים, תיקי פליק, יוניליבר... 
קשת מגוונת ורחבה של תקציבים ומוצרים להם הגיתי רעיונות, קונספטים, ג'ינגלים, תסריטים לטלוויזיה, מודעות. כך, חלפו להן עשר שנים של כתיבה פרסומית עד שהבשיל בי הצורך לשנות ולגוון. ומה עכשיו?
 

תקופת השיווק והדיוור הישיר 
זהו, הצמה ירדה (מה לעשות, רוב השיער כבר נשר...) וגם הכיוון השתנה ונתמניתי למנהל הקריאייטיב של חברת השיווק והדיוור הישיר הגדולה והמקצועית בישראל – DATA-proximity או בשמה הקודם דאטה-פרו-דיירקט. 
אלה היו שלוש שנות אוניברסיטה של החיים בשיווק ישיר, בפנייה ללקוחות, התנהגות צרכנים, מאפייני קריאה, סגנונות כתיבה, כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית ושיטות הנעה לפעולה. אין ספור תקציבים - סלקום, הבנק הבינלאומי, הרוח הישראלית, שופרסל, מפעל הפיס, קרן קיימת, מי עדן... בעצם מי לא? 
אלפי טקסטים מסוגים שונים, גיבוש תוכניות יעדים, ניהול מועדוני לקוחות, חיזוק נאמנות, טיפול בלקוחות נוטשים, ובעיקר – חידוד ופיתוח כלי פיצוח בריפים, בניית אסטרטגיה וקונספט קריאטיבי, שיוף החשיבה והכתיבה השיווקית, והתחלת הערוץ של הרצאות וסדנאות. 
או.קי. - בפירסום הברנש "תותח" ובשיווק הוא "כלי כלי", ופתאום קאט - הוא מצטרף למהפיכה!!!
 

תקופת כתיבת התוכן 
המהפיכה הדיגיטלית בעיצומה
. העולם עובר למחשב. בכל בית ועסק יש מחשב. כולם שם. כאן נמצאים הלקוחות, כאן הם מחפשים מידע, מוצרים ושירותים, כאן מתנהלים מהלכי הפירסום, השיווק, המכירות. גם המינוחים משתנים ומתרבים: עיצוב ובניית אתרים, כתיבת תוכן, מאפייני גלישה, כתיבת תכנים לאינטרנט אתרים זוכים לקידום. טקסטים מקבלים צורה ואופי המתאימים למדיה והשינוי הכי בולט – שלא כמו בתקופת משרדי הפרסום כאן לקוחות מחפשים אותך ובעיקר את המוצרים והשירותים שיש לך להציע להם. כאן גם אני נמצא. ומה אני עושה?

כותב טקסטים לאתרים כמו: הקלק כאן
FacebookGoogle+Twitter

מודה... תפסת אותי על חם!

את זה מזמן לא עשיתי, כתיבת תוכן על עצמי. כל כך הרבה טקסטים כתבתי לאחרים, שכנעתי לקוחות לקנות, לרצות, לבוא, להצביע, למלא פרטים, להתקשר... לא קל לרכז ולתמצת 25 שנות עבודה פרסומית וכתיבה שיווקית, ולכן אני מציע שנתחיל מיד:

רוצה כבר עכשיו להתקשר אלי?
 אפשר בצ'יק 054-2611212    
אפשר בקליק  habarnash@012.net.il