דף הבית >> אודות
לכתוב תוכן שיווקי על עצמי?
וואוו... זו משימה קשה


מוכרח להתוודות! מבין כל מאות האתרים, דפי הנחיתה, ניוזלטרים... שכתבתי להם תכנים, כתיבת התוכן על עצמי, היא הקשה מכולם.
לבסוף בחרתי בשתי טקטיקות הצגת תוכן:


ארוך או קצר?
אף אחד לא רוצה לקרוא תוכן ארוך!!! ובכן, כמות המילים כאן זהה לכמות המילים בתוכן ה'קצר'. רק דרך הצגת הדברים שונה, אישית יותר, מדברת איתך, מציבה שאלות, מנהלת איתך דיאלוג... בעצם זו שמייצרת ערוץ תקשורת אישית חיובית שהוא הערוץ הנכון ביותר להעביר דרכו מסרים שיווקיים. 

ובל נשכח, כותב תוכן מנוסה צריך להתחשב לא רק בגולש ובמאפייני הקריאה שלו אלא גם בגוגל ודרישותיו מבחינת 'עשה' ו'אל תעשה' כדי להביא לקידום אורגני של האתר. 

ובכן, אם קראת עד כאן, מצאת קופירייטר וכותב תוכן שיודע ויכול להביא גולשים לקרוא מבלי לשים לב לזמן ולכמות המילים הם קראו. 

ולסיום, אשתף אותך בתובנה הגדולה ביותר שלמדתי לאורך השנים:
שם: כרמי איתן 
כינוי: "הברנש" (למה דווקא הברנש? סיפור ארוך וסיכמנו שזה התוכן הקצר, נכון?)
התמחות: קופירייטינג, כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת SEO, מרצה, מנחה ומרכז קורסים בנושאי כתיבה שיווקית.
רקורד מקצועי: קופירייטר בארבעה משרדי פרסום מהמובילים בענף. מנהל קריאייטיב בחברת דאטה פרוקסימיטי, סוכנות השיווק הישיר הגדולה בישראל שהיתה בעבורי אוניברסיטה בשיווק ובהתנהגות צרכנים
מרצה: בעבר ב'בצפר' לקופירייטינג ומרכז קורסים לקופי וכתיבה שיווקית במכללת האקר-יו. כיום, מרצה ומרכז את קורס הקופירייטינג באוניב' הפתוחה, מרצה לכתיבת תוכן שיווקי בחב' חשמל, בקרן שמש לעידוד עסקים צעירים.

ועכשיו, עם יד על הלב, לא מסקרן אותך מה כתוב בעמודה הימנית?
 
צרכנים, כולל דור ה-XY המזוהים כקצרי סבלנות ושונאי טקסטים, רוצים גם אם הם לא מודים בכך שידברו איתם. זה טבוע ב-DNA האנושי שלנו. צריך רק לדעת איך.

כולנו, בהתנהלות היומ-יומית שלנו מקצרים בקריאה אך מאריכים בשיחה. מסתבר שיש ב"דיבור הישיר" המון כוח שעושה את ההבדל בין "קר ומנוכר" לבין "חם ומחובר", ואני משוכנע שאם הגעת בקריאה עד לכאן הבנת עד כמה זה נכון לדבר בכתיבה ולהביא את הגולש
לקרוא 316 מילים.